Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 7
 
Opdracht: Supervisor Klant Contact Centrum, 16 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-05-23 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied:
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Opdracht
De beoogde supervisor draagt zorg voor de operationele aansturing/coaching en het optimaal functioneren van medewerkers binnen het kanaal telefonie en email van het KCC. De supervisor realiseert met zijn team vastgelegde doelstellingen en maakt werkplanningen, waarbij rekening gehouden wordt met de (flexibele)inzet van medewerkers. De supervisor levert een bijdrage aan of initieert projecten ter verbetering van de dienstverlening en draagt zorg voor een goede ’informatie’ samenwerking tussen frontoffice en backoffice. Je bent verantwoordelijk voor de realisatie van kwalitatieve en kwantitatieve output op de door het KCC behandelde vragen en stuurt op het voorkomen van wachtrijen en overige prestatie-indicatoren. Je geeft feedback op inhoudelijke afhandeling en de wijze waarop het contact met de klant verloopt en coacht medewerkers op operationele vaardigheden. Tot slot vertaal je de aanwezige sturingsinformatie (integrale rapportage) naar operationele bijstellingen.

Knock-outcriterium
Maximaal tarief is €60,- per uur.

Gunningscriteria (weging)

-HBO werk- en denkniveau, blijkend uit een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (20%)

-Aantoonbare kennis van het Klantcontact Systeem (Key2klantcontacten) (30%)

-Aantoonbare kennis van de rapportages van Mitel Telefooncentrale (10%)

-Minimaal 10 jaar ervaring in een contactcenter omgeving, waarvan  3 jaar met het coachen en aansturen van gemeentelijke KCC-medewerkers in een vergelijkbare gemeente als Gemeente (opdrachtgever) gemeente (30%).

-Kennis van Antwoord© (5%)

-Kennis van het COPC besturingsmodel (5%)

De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.



Competenties
De kandidaat dient over de volgende coachings- en adviesvaardigheden te beschikken;

-zelfstandig;

-goede schriftelijke en mondelinge communicatie;

-pro actief; 

-klantgericht.

Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.

Aanvraagnummer 7
Duur tot 1-1-2015
Optie tot verlenging 0 maal 0 maanden
Uren per week 16
Aanvang 1 juni 2014
Opleidingsniveau HBO
Regio Zuid-Holland
Verloopt op vrijdag 23 mei 2014 om 12:00 uur
 
 
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden