Opdracht informatie
Startdatum |
9-6-2014 |
Einddatum |
1-7-2014 |
Optie tot verlenging |
ja |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
Functie-inhoud
-De klantmanager rechtmatigheid is verantwoordelijk voor de inname en beoordeling van de aanvragen levensonderhoud WWB en IOAW (onder toepassing van een strikt handhavingsbeleid )
-evenals het beoordelen en afwerken van mutaties levensonderhoud en alle andere voorkomende administratieve taken.
-Desgevraagd de klantmanager doelmatigheid bijstaand bij moeilijkere rechtmatigheids vragen
-De klantmanager rechtmatigheid heeft een werkvoorraad , geen klantenbestand.
Functie eisen:
-36 uur per week
-Hbo werk- en denkniveau
-Minimaal 3 jaar relevante ervaring met de uitvoering van rechtmatigheid en toekenning van levensonderhoud (harde eis)
-Kennis van GWS4all en Mre
Competenties :
-Communicatief vaardig
-Fraudealert
-Integer
-Stressbestendig
-Zelfstandig
|