Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ06756
 
Opdracht: Servicedesk medewerker, 40 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-06-03 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Opdracht informatie

Startdatum 9-6-2014
Einddatum 30-9-2014
Optie tot verlenging ja
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vakantie / verlof
Aanvraag reden opmerkingen Opvang vakantieverlof, vergroten kwaliteit oplossing meldingen, wegwerken achterstanden

 

 

Gemeente maakt gebruik van een unskilled servicepunt. Het servicepunt is het aanspreekpunt voor facilitaire en ICT-meldingen. Indien een ICT-melding niet gelijk kan worden opgelost door het servicepunt, wordt het incident doorgezet naar de 2de lijn.

Voor de bemensing van deze 2de lijn wordt een servicedeskmedewerker/2de lijnmedewerker gevraagd.

 

De werkzaamheden bestaan uit het analyseren van meldingen en het oplossen ervan. De 2de lijn is hierbij uitgerust met meerdere beheersmogelijkheden zoals Active Directory, RES Automation manager, RES Workspaces en Citrix management console. Vragen voor kleine wijzigingen zoals het aanpassen van rechten of distributielijsten worden direct opgelost. Voor storingen en aanvragen waar niet direct een oplossing voor handen is, wordt het incident doorgezet naar de systeemspecialist. Hierbij is het belangrijk dat de problemen goed geanalyseerd en geregistreerd worden zodat de systeemspecialist doelgericht aan een oplossing kan werken. Een goede registratie houdt in dat de bekende oorzaken worden uitgesloten en het probleem zoveel mogelijk wordt afgekaderd door goed door te vragen en verschillende tests uit te voeren.

 

Servicedesk medewerker met minimaal MBO-4 niveau

Communicatief vaardig

Servicegericht, vindt het leuk om direct contact te hebben met gebruikers

 

Ervaring met Citrix, Xenapp, Exchange, AD is een pré

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal half jaar werkervaring (of stage) in soortgelijke functie Niet ingeschakeld 8
Afgeronde MBO opleiding niveau 4 of 3 Niet ingeschakeld 6
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden Ingeschakeld  
Kandidaat minimaliseert of compenseert CO2 uitstoot (toelichten 1ste pagina CV). Niet ingeschakeld 1
Minimaal 3 maanden ervaring met TOPdesk, Citrix, Xenapp, Exchange, Active Directory Niet ingeschakeld 8
   

Ervaring met TOPdesk is een pré

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden