Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ08806
 
Opdracht: Kwartiermaker/projectleider team Sociaal Domein, 38 uur p/wGemeente Woensd
 
Sluitingsdatum: 2014-09-19 15:40
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

Opdracht informatie

Startdatum 1-10-2014
Einddatum 31-12-2015
Optie tot verlenging ja
38
Aantal posities 1
Aanvraag reden Project

 

Wat ga je doen?

De werkzaamheden zijn in hoofdzaak onder te verdelen als volgt:

Voor 1 januari 2015 zorg je als Kwartiermaker mede voor de invulling van het team Sociaal Domein zodat de uitvoering als pilot getest kan worden.


Na 1 januari zorg je als projectleider voor de opbouw van een hecht en goed functionerend team en voor de professionele ontwikkeling van het team en de teamleden. Je  geeft operationeel leiding aan het team Sociaal Domein met als taken oa: inhoudelijke aansturing van de medewerkers,  zorg dragen voor de continuïteiten, kwaliteit en kwaliteit en uitvoering geven aan het beleid van de gemeente en wettelijke voorschriften.

-Je implementeert en ontwikkelt processen en de werkwijze van het team binnen de gestelde kaders.
-Je  voert regie op de uitvoering: beheert en bewaakt  budgetten en zorgt dat uitgaven secuur en tijdig  gemonitord worden.
-Je beheert en bewaakt  uitvoeringscontracten, signaleert trends en knelpunten. Zorgt voor analyses en sturing en bewaakt  de kwaliteit van de uitvoering en zorgt dat klanten tevreden zijn.                                        
-Je anticipeert op politieke ontwikkelingen en zorgt proactief  en structureel  dat rapportages, signalering, informatie en advies bij budgethouder, afdelingshoofd en  bestuurder komen.
-Je draagt zorg voor het relatiebeheer met netwerk-  en ketenpartners zoals huisartsen, wijkzusters, zorginstellingen, woningcorporaties, WMO-raad, BWI, andere gemeenten etc.                                            
-Je genereert en interpreteert management- en bestuurlijke informatie en rapportages over de voortgang van de uitvoering en verbindt daar adviezen aan.
-Je draagt zorg voor een goed gefaciliteerde -  tijdige en efficiënte -,  start van het proces met intake, verwerking  en uitvoering, waar rekening gehouden is met I&A, website, telefoon en  loket.
-Je initieert en organiseert passende communicatie met  de doelgroepen, partners, collega’s en verantwoordelijk management en bestuur.
-Je initieert en organiseert  overleggen die leiden tot een optimale samenwerking in de regio en met andere afdelingen en externen.                  

 

Voor deze veelzijdige functie zoeken wij een collega die:
-regie kan voeren op de integrale uitvoering door  met netwerk- en ketenpartners
-klantvriendelijk en resultaatgericht is,
-beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en weet om te gaan met tegengestelde belangen;
-kan samenwerken met een diversiteit aan betrokkenen en flexibel is in omgang waarbij taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden wisselen;
-analytisch vermogen heeft, kan denken in oplossingen, en medewerkers weet te motiveren;
-minimaal beschikt over een HBO of academisch werk- en denkniveau, ervaring heeft in het vakgebied, met regievoeren en het aansturen van medewerkers.

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden