Beschrijving: |
Opdracht informatie
Startdatum |
1-10-2014 |
Einddatum |
31-12-2015 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
38 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Project |
Wat ga je doen?
De werkzaamheden zijn in hoofdzaak onder te verdelen als volgt:
Voor 1 januari 2015 zorg je als Kwartiermaker mede voor de invulling van het team Sociaal Domein zodat de uitvoering als pilot getest kan worden.
Na 1 januari zorg je als projectleider voor de opbouw van een hecht en goed functionerend team en voor de professionele ontwikkeling van het team en de teamleden. Je geeft operationeel leiding aan het team Sociaal Domein met als taken oa: inhoudelijke aansturing van de medewerkers, zorg dragen voor de continuïteiten, kwaliteit en kwaliteit en uitvoering geven aan het beleid van de gemeente en wettelijke voorschriften.
-Je implementeert en ontwikkelt processen en de werkwijze van het team binnen de gestelde kaders.
-Je voert regie op de uitvoering: beheert en bewaakt budgetten en zorgt dat uitgaven secuur en tijdig gemonitord worden.
-Je beheert en bewaakt uitvoeringscontracten, signaleert trends en knelpunten. Zorgt voor analyses en sturing en bewaakt de kwaliteit van de uitvoering en zorgt dat klanten tevreden zijn.
-Je anticipeert op politieke ontwikkelingen en zorgt proactief en structureel dat rapportages, signalering, informatie en advies bij budgethouder, afdelingshoofd en bestuurder komen.
-Je draagt zorg voor het relatiebeheer met netwerk- en ketenpartners zoals huisartsen, wijkzusters, zorginstellingen, woningcorporaties, WMO-raad, BWI, andere gemeenten etc.
-Je genereert en interpreteert management- en bestuurlijke informatie en rapportages over de voortgang van de uitvoering en verbindt daar adviezen aan.
-Je draagt zorg voor een goed gefaciliteerde - tijdige en efficiënte -, start van het proces met intake, verwerking en uitvoering, waar rekening gehouden is met I&A, website, telefoon en loket.
-Je initieert en organiseert passende communicatie met de doelgroepen, partners, collega’s en verantwoordelijk management en bestuur.
-Je initieert en organiseert overleggen die leiden tot een optimale samenwerking in de regio en met andere afdelingen en externen.
Voor deze veelzijdige functie zoeken wij een collega die:
-regie kan voeren op de integrale uitvoering door met netwerk- en ketenpartners
-klantvriendelijk en resultaatgericht is,
-beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en weet om te gaan met tegengestelde belangen;
-kan samenwerken met een diversiteit aan betrokkenen en flexibel is in omgang waarbij taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden wisselen;
-analytisch vermogen heeft, kan denken in oplossingen, en medewerkers weet te motiveren;
-minimaal beschikt over een HBO of academisch werk- en denkniveau, ervaring heeft in het vakgebied, met regievoeren en het aansturen van medewerkers.
|