Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 004336
 
Opdracht: Inkoopadviseur, 32 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-09-15 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied:
 
Provincie: Gelderland
 
Beschrijving:
01-10-2014
Einddatum 01-01-2015
Uren per week, min 32
Uren per week, max 32
Uren per dag 8
Aantal verlengingen 4
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
3 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


Opdracht omschrijving
De functie maakt onderdeel uit van de afdeling Bedrijfsvoering. Kernwaarden voor de afdeling zijn samenwerking en ontwikkeling. De uitdaging voor de komende jaren is om meer integraal samen te werken en de bedrijfsvoering van de organisatie beter op de klant af te stemmen, waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat. De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit adviseurs, specialisten en ondersteunende medewerkers. Deze functie maakt deel uit van het team advies en ontwikkeling. Het team bestaat uit bijna 40 medewerkers met verschillende vakachtergronden. Het team kent een duo leiderschap die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het gehele team. De inkoopadviseur maakt onderdeel uit van de vakgroep juristen/inkoop.


Wat ga je doen?

-Je adviseert gevraagd en ongevraagd en ondersteunt de organisatie (college, directie, management, projectleiders en budgethouder ) m.b.t. het inkoop en aanbestedingsbeleid;

-Gevraagde en ongevraagde advisering en ondersteuning in de 3D’s;

-Je adviseert en ondersteunt in en bij alle voorkomende inkoop-/ en aanbestedingsprocedures voor Werken, Leveringen en Diensten;

-Je bent aanspreekpunt voor de organisatie en adviseert op het gebied van inkoop- en aanbestedingsvraagstukken (rechtmatigheid- en doelmatigheid);

-Je draagt actief bij aan het professionaliseren van de inkoopfunctie in de gehele organisatie, denkt mee en adviseert over het formuleren van inkoopdoelstellingen en verbetervoorstellen;

-Je zet i.h.k.v. intergemeentelijke samenwerking contractregistratie, inkoopkalender en de spendanalyse op en implementeert dit verder in de organisatie;

-Je adviseert en ondersteunt gemeentelijke inkoop- en aanbestedingsprojecten. Daarbij adviseer je over de strategische- tactische en operationele aanpak en coördineer je zonodig de planning;

-Je signaleert Europese, landelijke en gemeentelijke ontwikkelingen en trends die gevolgen hebben voor het gemeentelijke inkoopbeleid;

-Je ontwikkelt procedures, strategieën, en beleid binnen gestelde kaders op politiek, financieel, aanbesteding en leveranciersmanagement gebied;

-Toetsing van collegevoorstellen m.b.t. inkoop en aanbesteden



-Je bezit een afgeronde HBO/WO opleiding;

-Je bent in het bezit van het diploma NEVI 1, bij voorkeur ook NEVI 2;

-Je hebt kennis van en aantoonbare ervaring met (gemeentelijke) inkoopprocessen voor Werken, Leveringen en Diensten, Europese;

-Ervaring in een vergelijkbare functie, kennis van en ervaring met bestuurlijke processen;

-Analytisch en strategisch inzicht, waardoor je gegevens en handelswijzen tegen elkaar kunt afwegen en praktische oplossingen voor problemen bedenkt;

-In staat zijn om over je huidige taakstelling heen te kijken door doeltreffend in te spelen op veranderingen in de bestaande situatie;

-Een motivator, die andere weet te stimuleren, inspireren en ertoe te bewegen zich optimaal in te zetten en het beste uit zichzelf te halen;

-Bewustzijn van maatschappelijke en politieke ontwikkelingen;

-Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;

Verder heb je een integere, klant- en servicegerichte instelling. Je bent analytisch en stressbestendig en hebt een proactieve resultaatgerichte en praktische wijze van werken. Je bent organisatiebewust en hebt een brede interesse in gemeentelijke taken. Je vindt het leuk om je inkoopkennis en ervaring over te dragen aan je collega’s en bent iemand met wie mensen graag samenwerken.


Tarief
Maximaal: € 75,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Inhoudelijke CV eisen
 
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
afgeronde relevante hbo opleiding met diploma
 
in het bezit van het diploma NEVI 1
 
recente minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie bij de overheid
 
recente kennis van en aantoonbare ervaring van minimaal 3 jaar met (gemeentelijke) inkoopprocessen voor Werken, Leveringen en Diensten, Europese;


Inhoudelijke CV wensen
50 % in het bezit van diploma nevi 2
50 % recente minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente
 

Planning
Start publicatie 08-09-2014 00:00
Einddatum vragen 14-09-2014 23:59
Beantwoording vragen 15-09-2014 23:59
Sluiting publicatie 15-09-2014 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 16-09-2014 00:00
Verwachte terugkoppeling 10-10-2014 23:59

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden