Beschrijving: |
Opdracht informatie
Startdatum |
1-10-2014 |
Einddatum |
31-12-2014 |
Optie tot verlenging |
Ja |
|
32 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
De gemeente zoekt tijdelijk tot 1 januari 2015 een Inkoop coördinator voor 36 uur per week.
Per 1 januari 2015 worden de ambtelijke organisaties van de 2 gemeenten worden samengevoegd tot een Gemeenschappelijke Regeling (GR).
Dit betekent onder meer dat ook de inkoop voor beide organisatie opnieuw ingericht en gestructureerd moet worden.
Inkoop coördinatie is onderdeel van het team Algemeen Juridische Zaken, dat deel uit maakt van de cluster Bestuur- en Managementondersteuning.
Deze tijdelijke functionaris zal voornamelijk belast worden met:
- Het ontwikkelen en implementeren van de inkooporganisatie voor de GR;
- Het ontwikkelen van inkoopbeleid en -voorwaarden ten behoeve van de GR en deze invoeren in de organisatie Daarbij rekening houdend met en eventueel verbeteren van de effectiviteit van bestaand beleid;
- Het creëren van draagvlak voor het tactisch uitvoeren en verbeteren van het (gezamenlijke) inkoopbeleid
- Het toezien op de implementatie en de uitvoering van het vastgestelde beleid, de werkprocessen en uitkomst van de inkoopanalyse;
- Het onderzoeken, vertalen en toepassen van ontwikkelingen op het gebied van inkoop in de GR;
- Het adviseren van gemeentebesturen, management en organisatie over alle aangelegenheden betreffende de inkoopfunctie en -eventueel- gerealiseerde inkoopresultaten;
- Het adviseren en coachen collega’s bij uitvoeren eigen inkooptaken;
- participeren in interne- en externe overleg- en samenwerkingsorganen.
|