Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ08357
 
Opdracht: Inkoop coördinator, 32 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-09-18 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Inkoop
 
Provincie: Drenthe
 
Beschrijving:

Opdracht informatie

Startdatum 1-10-2014
Einddatum 31-12-2014
Optie tot verlenging Ja
32
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders

 

 

De gemeente  zoekt tijdelijk tot 1 januari 2015 een Inkoop coördinator voor 36 uur per week.
Per 1 januari 2015 worden de ambtelijke organisaties van de 2 gemeenten worden  samengevoegd tot een Gemeenschappelijke Regeling (GR).
 
Dit betekent onder meer dat ook de inkoop voor beide organisatie opnieuw ingericht en gestructureerd moet worden.
 
Inkoop coördinatie is onderdeel van het team Algemeen Juridische Zaken, dat deel uit maakt van de cluster Bestuur- en Managementondersteuning.
 

Deze tijdelijke functionaris zal voornamelijk belast worden met:
 
Het ontwikkelen en implementeren van de inkooporganisatie voor de GR;
Het ontwikkelen van inkoopbeleid en -voorwaarden ten behoeve van de GR en deze invoeren in de organisatie Daarbij rekening houdend met en eventueel verbeteren van de effectiviteit van bestaand beleid;
Het creëren van draagvlak voor het tactisch uitvoeren en verbeteren van het (gezamenlijke) inkoopbeleid
Het toezien op de implementatie en de uitvoering van het vastgestelde beleid, de werkprocessen en uitkomst van de inkoopanalyse;
Het onderzoeken, vertalen en toepassen van ontwikkelingen op het gebied van inkoop in de GR;
Het adviseren van gemeentebesturen, management en organisatie over alle aangelegenheden betreffende de inkoopfunctie en -eventueel- gerealiseerde inkoopresultaten;
Het adviseren en coachen collega’s bij uitvoeren eigen inkooptaken;
participeren in interne- en externe overleg- en samenwerkingsorganen.

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal 2 jaar recente (niet ouder dan een jaar) werkervaring als inkoopmanager of senior inkoper. Niet ingeschakeld 8
Minimaal afgeronde HBO+ opleiding, aangevuld met NEVI 1 en 2. Niet ingeschakeld 10
Akkoord met de inhuur- en gebruikersvoorwaarden. Ingeschakeld  
Kennis van gemeentelijke organisaties en beleidsterreinen. Niet ingeschakeld 5
Goed op de hoogte van alle inhoudelijke en wettelijke veranderingen rond (Europees) aanbesteding. Niet ingeschakeld 8
Het maximum tarief voor deze opdracht is € 90.00 Ingeschakeld  
   

 

 

 
Type opdrachtgever:
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden