Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 106
 
Opdracht: Projectleider inkoopoptimalisatie, 16 - 24 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-10-02 11:04
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Inkoop
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Aanvraagnummer

106

Aanvang

z.s.m.

Duur

1 jaar

Opleidingsniveau

WO

Optie tot verlenging

0 maal 0 maanden

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

16 tot 24

Verloopt op

02-10-2014 12:00

 

 

De opdracht
Anderhalf jaar geleden is de inkooporganisatie van de gemeente doorgelicht en de resultaten laten zien dat de inkoopfunctie sterk verbeterd kan worden. Er zijn drie pijlers benoemd waarlangs de verbetering moet plaatsvinden. Dit zijn het benoemen en op de kaart zetten van inkoop, de grip op de inkoopprocessen vergroten en  het inrichten en verbeteren van het contract- en leveranciersmanagement. Tot op heden zijn de verbeteringen nog niet goed van de grond gekomen en dit gegeven samen met de doelstelling om een kostenbesparing te realiseren, heeft ertoe geleid dat wij op zoek zijn naar een stevige en doortastende  projectleider die in staat is om samen met de inkoopadviseurs en inkopers de doelstellingen te realiseren.


Belangrijkste werkzaamheden
Sturing geven aan het  project, zodanig dat het project conform opdracht c.q. het projectplan binnen de daartoe ten aanzien van geld, organisatie, tijd, informatie en kwaliteit (GOTIK) vooraf gestelde randvoorwaarden, gerealiseerd wordt.

Met als hoofdonderwerpen:

-Bijdrage leveren bij het realiseren van de inkoopbesparing

-Realiseren van een eenduidig digitaal inkoop- en bestelproces binnen de organisatie

-Inzicht in leveranciers, aanbestedingen en uitgaven verbeteren

-Bundelen van producten en diensten door het inrichten van een centrale inkoop

-Contract- en leveranciersmanagement inrichten en verbeteren

-Duidelijke positionering van inkoop

 

Gunningscriteria

-Afgeronde opleiding op WO-niveau (30%)

-Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van projectmanagement (25%)

-Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met inkoopprocessen (25%)

-Aantoonbare ervaring met het leiden van een project met een groot aantal stakeholders (20%)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaat die in deze vergelijking als beste wordt beoordeeld, wordt uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

-Commerciële instelling

-Overtuigingskracht, omgevingsbewust, klantgericht, resultaatgericht en innovatief;

-Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden