Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ09189
 
Opdracht: Klantmanager Inkomen, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-09-26 12:15
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

Opdracht informatie

Startdatum 1-10-2014
Einddatum 31-12-2014
Optie tot verlenging ja
36
Aantal posities 1
Aanvraag reden Piekwerkzaamheden

 

De gemeente is volop in beweging. De missie van  2020 is dat zij het bestuur faciliteert, zodanig dat het lokale én regionale beleid wordt uitgevoerd in de eigen buurt en aansluit bij de realiteit en behoefte van de inwoners. De visie van de gemeente luidt dat zij stuurt op zelfredzaamheid en investeert in samenwerkingsvormen. Medewerkers zijn flexibele netwerkers die vraaggestuurd werken en meebewegen met ontwikkelingen in de samenleving.

Wij zijn de meest uitdagende werkomgeving voor publiek opdrachtnemerschap. We maken keuzes op basis van wet en prioriteiten. Het management biedt daarbij heldere kaders en stuurt op vertrouwen. Digitalisering draagt bij aan een kleinere, goedkopere en betere organisatie. Schaalgericht werken staat centraal.
 

Omgeving
De afdeling Sociale Zaken stelt mensen in staat om zelfstandig te participeren in de samenleving. Team inkomen in erop gericht de burger daar waar dat noodzakelijk is, (tijdelijk) financieel te ondersteunen.

Als Klantmanager in het team Inkomen zorg je voor de rechtmatige en administratieve afhandelingen van alle algemene en bijzondere bijstand aanvragen. 

 

Resultaatgebieden

1. Rechtmatige afhandeling aanvraag levensonderhoud

2.Bestandsonderhoud administratief
-het controleren van verleende uitkeringen en/of voorzieningen, het beslissen over het continueren, wijzigen of afstemmen van de uitkeringen/voorzieninge
- het beoordelen van conceptbesluiten op juridische aspecten, kwaliteit en eenheid in uitvoering en toepassing van beleid en regelgeving;
- het toetsen van adviezen aan wet- en regelgeving;

3. Rechtmatige afhandeling aanvraag bijzondere bijstand.


Kennis en vaardigheden

-Een afgeronde relevante HBO opleiding
-Relevante kennis van de wetgeving WWB, BB en bestandsonderhoud
-Bij voorkeur ruime ervaring met werken bij een gemeentelijke organisatie
-Ervaring met LEAN management van de processen
-Stressbestendig en gericht op goede kwaliteit van dienstverlening
-Collegialiteit en goed kunnen schakelen tussen de verschillende werkwijzen en gemeentelijke verordeningen
-Kennis GWS4all

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden