Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2013-99
 
Opdracht: Personeelsadministrateur
 
Sluitingsdatum: 2013-02-04 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

 Wat wordt van je verwacht?


• Je levert adviezen en informatie aan klanten;
• verzorgt de intake en analyse van vragen;
• adviseert en informeert de klant in brede zin m.b.t. rechtspositie, personeelsbeheer, formatiebeheer en personeelsadministratie;
• fungeert voor de klant als eerste aanspreekpunt en als vraageigenaar;
• regisseert en bewaakt de afhandeling van klantvragen;
• ontwikkelt en beheert informatiekanalen en bestanden m.b.t. FAQ’s.
• Je levert een bijdrage aan kennis en productontwikkeling binnen het team:
• signaleert in- en externe ontwikkelingen en vertaalt deze naar concrete producten;
• adviseert over de optimalisering van de producten/diensten van het team;
• draagt zorg voor de noodzakelijke kennisoverdracht


Wat ga je doen?
 

• Je zorgt dat mutaties, aanstellingen en diverse andere besluiten die de arbeidsvoorwaarden of rechtspositie van medewerkers betreffen, tijdig en compleet worden aangeleverd en verwerkt kunnen worden
• Je controleert alle besluiten en mutaties op rechtmatigheid
• Je stelt eventueel op aanwijzing (standaard) correspondentie op over in-, door- en uitstroom en verzorgt alle personele mutaties
• Je genereert gegevens uit de diverse systemen ten behoeve van het opstellen van managementinformatie
• Je geeft medewerkers uitleg over de verwerking en uitvoer van regelingen en de verwerking van de gegevens
• Je geeft gevraagd en ongevraagd advies over het bijstellen van regels, richtlijnen en procedures met betrekking tot de verwerking van personele gegevens
 

Wat neem je mee?
 

• Je beschikt over MBO werk- en denkniveau
• Je hebt kennis van administratieve HR processen
• Je hebt bij voorkeur ervaring met E-HRM (ervaring met Beaufort/Raet online is een pre)
• Je bent in staat vragen op te pakken van klanten en te denken vanuit het digitale proces
• Je bezit de capaciteit om te denken vanuit de HR keten waar je een onderdeel van bent
• Je beschikt over vaardigheden op het gebied van: kwaliteitsgerichtheid, plannen en organiseren, schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, managen van voortgangscontrole en monitoring
• accuraat, communicatief vaardig, initiatiefrijk, flexibel
• ervaring in het werken in een omgeving met EHRM (ESS/MSS) dan wel de transitie hiertoe is een pré
• kennis van Beaufort en office pakket
 

Wat bieden wij:
 

Een afwisselende tijdelijke functie in een dynamische omgeving en de mogelijkheid om je horizon te verbreden.

 

 

Functiegroep Uitvoerend/ondersteunend
   
Startdatum 11 februari 2013
Einddatum 1 januari 2014
Min. uurtarief  
Max. uurtarief  
Uren per week 24
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 2 keer, 12 maanden

 

 

De planning 

Datum publicatie 25 januari 2013
Sluiting vragen 30 januari 2013
Beantwoording vragen 31 januari 2013
Sluiting opdracht 3 februari 2013
Gesprekken 7 februari 2013
Terugkoppeling 21 februari 2013

 

Plaatsing opdracht: 25 januari 2013
Uiterste reactiedatum: 4februari 2013
Gesprekken op donderdag 7 februari 2013 tussen 12 uur en 17.30 uur.

De uiteindelijke keuze zal gebaseerd worden op basis van een persoonlijk gesprek.

Tevens willen wij u erop wijzen dat wij acquisitie naar aanleiding van deze opdracht niet op prijs stellen.

U heeft zich aangemeld voor deelname aan onze marktplaats. U kunt offreren door middel van het invullen van de vragenlijst en het gewenste tarief.

Nadat uw aanbod is geplaatst wordt uw offerte digitaal beoordeeld. Hieruit volgt een automatische ranking op basis van de beste prijs/kwaliteit. De CV's van de top 5 worden vervolgens voorgelegd aan de opdrachtgever. De opdrachtgever bepaalt uiteindelijk welke kandidaat wordt ingehuurd. De geschiktheid wordt beoordeeld in een gesprek. In dit gesprek wordt de kandidaat beoordeeld op ervaring, kennis en competenties.

De sluitingsdatum voor het indienen van vragen is 30 januari 2013. De sluitingsdatum voor het indienen van offertes is 3 februari 2013.

Vragenstellen

Vragen naar aanleiding van deze opdracht kunt u stellen via het marktplaatssysteem tot 30 januari 2013.

Alle vragen en antwoorden worden gepubliceerd via het marktplaatssysteem, uiterlijk op 31 januari 2013.

 

 

 

Eisen

Je hebt kennis van de systemen Beaufort en Raet online

Je hebt ervaring in de transitie van papieren naar digitale werkprocessen (EHRM ; ESS/MSS)

Je bent per direkt beschikbaar

 

 

Gunningscriteria

 

Je hebt aantoonbare ervaring met de gemeentelijke cao (CAR/UWO)

40%

Je knt denken vanuit HR processen en de HR keten waar je onderdeel van bent

10%

Je hebt aantoonbare ervaring om directe collega’s (inhoudelijk) mee te krijgen in deze transitie fase

40%

Je kunt met behulp van voorbeelden aantonen dat je accuraat en flexibel bent

5%

Je beschikt over een uitstekende

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden