Als projectsecretaris/secretaresse bij de afdeling Ruimtelijke Zaken ga je je vooral bezig houden met secretariële ondersteuning voor de stuurgroep binnenstad, projectgroep binnenstad, ronde tafeloverleg, werkgroep vastgoed, werkgroep stimuleringsregeling en het programmabureau. Je verricht ad-hoc klussen voor verschillende (deel)projectleiders: agendabeheer, voorbereiding vergaderingen, notuleren, bewaken actielijsten en teksten in concept schrijven en/of redigeren. Je bent verantwoordelijk voor de financiële administratie t.l.v. het actieprogramma en het Infopunt (archiveren, verantwoordelijk voor afhandeling facturen en het budget in afstemming met de clusterdirecteur). Je biedt ondersteuning bij het organiseren van bijeenkomsten. Je begeleidt medewerkers in het Infopunt.
Deze vacature is zowel intern als extern uitgezet. Mogelijke interne kandidaten hebben voorrang!
Je hebt een MBO werk- en denkniveau en enige ervaring met soortgelijke werkzaamheden. Natuurlijk kun je goed met mensen om gaan en ben je klantgericht.
Je bent iemand die van aanpakken weet. Je speelt graag in op de behoeften van de klant en goed presteren is jouw motto. Word en Excel hebben geen geheimen voor jou en je maakt je eventuele andere systemen snel eigen. Verder ben je stressbestendig, flexibel en denk je actief mee over hoe we de klantgerichtheid kunnen verbeteren.
Weging prijsdeel:50 %
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:30 %
-1-2 jaar
-2 tot 3 jaar
-3 tot 4 jaar
-4 jaar of meer
Weging: 20 %