In een notendop de werkzaamheden van een WPO’er
-Incidenten, remote indien mogelijk maar op locatie bij de klant indien nodig oplossen.
-Type incidenten: softwarematig XP, W7, applicaties: hardware matig: voeding, harde schijven, beeldschermen, uitval,
-Aanpak: triage (melding beoordeling, contact opnemen met klant, doorvragen, foutmelding op system lezen)
-Afhankelijk oorzaak; melding terugzetten naar DW helpdesk of dIT helpdeks, of autorisaties toewijzen (aan directories op lokale PC). BCP werkzaamheden doen we zelf
-Koppeling tbv netwerkshares bijv bij mensen die over meerdere divisies werken
-Computers: componenten vervangen eventueel data overzetten en applicaties her installeren als harde schijf wordt vervangen (uiteraard alleen XP)
-Printers: netwerk en USB aansluiting, installatie van drivers ook met name XP maar deels ook W7, ondersteunen bij vastlopende printers, onderhoud, toner vervanging
-TopDesk ervaring
-Persoon heeft een UMC pas en een topdesk inlogcode.
Aanvraag gunningscriteria
|
Kennis en ervaring in Topdesk
|
|
10
|
installatie van drivers ook met name XP maar deels ook W7 ervaring
|
|
10
|
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn)
|
|
|
Akkoord met de inhuur- en gebruikersvoorwaarden.
|
|
|
Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
|
|
8
|
Werkervaring binnen het UMC Utrecht of vergelijkbaar Universitair ziekenhuis
|
|
10
|
|
|
|
|