De provincie is druk bezig met het digitaliseren van haar werkprocessen. Om deze digitalisering organisatorisch door te voeren wordt er een programma “allemaal digitaal” opgestart. Om dit programma te kunnen ondersteunen is de afdeling informatievoorziening bezig met het op orde brengen van haar dienstverlening. Zo moet de beheerketen van de afdeling informatievoorziening worden ingericht en worden systemen die nodig zijn als technische bouwsteen geïmplementeerd en vervangen. Zoals je zal begrijpen een enorme hoeveelheid werk met diverse afhankelijkheden.
Om mee te helpen aan het realiseren van de technische bouwstenen zijn we op zoek naar een ICT projectleider voor 36 uur per week.
Profielschets
Je bent bekend met politieke organisaties zoals provincies en je weet goed welke positie ICT binnen een organisatie inneemt. Je hebt je vanuit de techniek ontwikkeld tot een projectleider die zich boven de inhoud kan plaatsen. Daarnaast kan je goed omgaan met diverse cultuuraspecten binnen een organisatie en je weet mensen te laten samenwerken. Belangrijk is dat je doelen ook daadwerkelijk kunt realiseren.
Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden
-Het opstellen van het projectplan en de daarbij behorende budgetten.
-Aansturen van de leden in het projectteam.
-Opstellen en bewaken van planning, voortgang en bezetting.
-Tussentijds rapporteren aan het management over de voortgang van het project.
-Bewaken van het budget.
-Evaluaties uitvoeren en waar nodig bijsturen en oplossingen bedenken bij knelpunten.
gesprekken worden gevoerd op vrijdagochtend 31 oktober en dinsdag 4 november vanaf 14.30