Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: Senior medewerker interne controle/administratieve, 22 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-11-28 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 1-1-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2015
Optie verlenging: 1 x 12 maanden
Prijsstelling: €0 - €65 per uur
Vakgebied: Financieel & Economisch
Uren: 22 per week
Aantal FTE: 1
Type: 2B dienst     

 

Opdrachtomschrijving
 
Vanaf 1 januari 2015 zijn wij op zoek naar een Senior medewerker interne controle/ administratieve organisatie. Dit voor een periode van één jaar, met de mogelijkheid van verlenging van maximaal 1 jaar.

De functie

Het jaarlijks updaten van de risico-inventarisatie en opstellen van het controleplan van de sector
i.o.m. de accountant, gebaseerd op een adequate risicoanalyse van de beleidsvelden van de sector.

Het uitvoeren van het controleplan:
-beoordelen van de werking van de Administratieve  Organisatie;
-beoordelen van de dossiervorming m.b.t. primaire proces en inhoudelijke aspecten;
-voorbereiden en uitvoeren van audits en maken van analyses.


Het definiëren van verbetervoorstellen i.o.m. de lijnafdelingen en het volgen van de verbetervoorstellen.
Het vanuit de controlebevindingen opstellen van rapportages  t.b.v. directie, controllersoverleg en
externe accountant en adviseren sectormanagement.
Het organiseren en participeren in interne- en externe werkgroepen, waaronder het voeren van
integraal overleg binnen de sector, concern en externe instanties en het verzorgen van trainingen.

Verbeteren van processen t.b.v. de eigen afdeling en voor zover relevant sectorbreed, zoals:
- het initiëren en verbeteren van procedures, werkinstructies en documenten
- het ondersteunen van management en medewerkers van de afdeling bij het verbeteren van de samenwerking tussen bestuurlijke, primaire en ondersteunende processen.
- het begeleiden van veranderingsprocessen die tot verbeterde werkprocessen leiden, waarbij de invalshoeken zijn: efficiënt, effectief en klantgericht.

Het in voorkomende gevallen participeren in sectorbrede projecten en processen P&C van het bureau FM.


De afdeling
Het bureau Financieel Management maakt deel uit van de afdeling Financiën en Informatievoorziening van Stadsbedrijven.
De hoofddoelstellingen van het bureau zijn het in samenwerking met de afdelingen samenstellen en ontwikkelen van de producten in het kader van de Planning en Control cyclus en het analyseren, rapporteren en adviseren aan afdelings- en sectormanagement vanuit financieel en bedrijfseconomisch gezichtspunt.
 

Kandidaatomschrijving
Wij zijn op zoek naar een kandidaat met:
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
- Pro-actieve en resultaatgerichte werkhouding die tegelijkertijd op samenwerking en ondersteuning is gericht.
- Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken;
- 6-7 jaar ervaring na afronding van de functiegerichte opleiding

 
Eisen
 
Competenties
De kandidaat dient te beschikken over de volgende competenties: - Assertief - Pro-activiteit - Doorvragen - Samenwerken - Zelfstandigheid - Kritisch - Risico bewustzijn

Werkervaring
6-7 jaar na afronding van de functiegerichte opleiding


Opleiding
HBO accountancy/HBO technische bedrijfskunde, differentiatie kwaliteitsmanagement


Gevraagde documenten

-VAR-verklaring

-Eigen verklaring

-HBO-diploma


Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel:25 %

Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging: 50 %


Werkervaring
Relevante werkervaring na functiegerichte opleiding

-5-6 jaar (2 %)

-6 jaar of meer (5 %)

Weging: 5 %

Opleiding
Heeft de kandidaat de opleiding voor applicatie Mavin Rules?
Weging: 9 %

Opleiding
Heeft de kandidaat de opleiding Post HBO op het gebied van kwaliteitszorg en uitvoeren audits?
Weging: 11 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden