De medewerker uitkeringsadministratie
maakt deel uit van het team Administratie en draagt zorg voor de uitvoering van de werkzaamheden op financieel-administratief gebied, waaronder:
-het verzorgen van de uitkeringsadministratie, waaronder het financieel-administratief verwerken en controleren van de uitkeringen;
-het registreren van de aangeleverde gegevens en het controleren op volledigheid;
-het invoeren van gegevens in het geautomatiseerde GWS4all systeem en het laten uitvoeren van berekeningen;
-het muteren van gegevens, controleren van de output, signaleren van problemen en het doen van voorstellen tot oplossing en verbetering;
-het opstellen van rapporten voor de administratie op basis van gegenereerde signalen uit de gegevens;
-het verzorgen van de financiële afwikkeling binnen de daarvoor gestelde termijnen;
-het bewaken van de kwaliteit van de financiële administratie en het zorgen voor afstemming met andere administraties;
-het informeren en adviseren van klanten;
-het deelnemen aan werkoverleg en het leveren van een bijdrage aan de teamontwikkeling.
De gesprekken staan gepland op donderdag morgen 27 november 2014.