Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: Medewerker Bestuursondersteuning, 32 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-11-27 16:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Baan/spoorbouw, Financieel en administratie, Management support
 
Provincie: Flevoland
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 3-12-2014
Voltooiing opdracht: 15-4-2015
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: Geen bedrag
Vakgebied: Griffie
Uren: 32 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst     

 

Opdrachtomschrijving

 
Afdeling bestuursondersteuning
De medewerkers op de bestuursondersteuning zijn werkzaam op het snijvlak van de ambtelijke en bestuurlijke organisatie. Zij zijn de spin in het web waar het gaat om de aanlevering, agendering en afhandeling van college- en raadsstukken. Zij hebben een regierol in dit werkproces en schakelen dus zowel met collega’s in de organisatie, het college, de griffier én de raad. De regie en de logistiek van het bestuurlijke stukkenstroom en diverse ondersteunende activiteiten is dus in handen van dit kleine team. Verdere


automatisering en digitalisering is een belangrijk aandachtspunt.


De functie
Je houdt je bezig met:
- Opstellen van de collegeagenda / paraafbesluitenlijst
- Afhandelen collegevoorstellen
- Bijhouden website
- Opstellen van de agenda voor Presidium/Raadscommissie en Raad
- Brieven aan de raad
- Fractievergoedingen
- Bijhouden van VNG-site
- Reserveren en vastleggen vergaderruimten voor presidium/raad
- Ondersteunen van de griffier
 

Kandidaatomschrijving
Competenties
- Je beschikt over bestuurlijke sensitiviteit
- Je bent nauwkeurig in het opstellen van documenten
- Kan goed samenwerken met anderen
- Je staat sterk in je schoenen en kan goed omgaan met verschillende belangen

Als cultuurwaarden voor alle medewerkers zijn geformuleerd: Afspraak is afspraak, Klantgericht, Toekomstgericht, Integer en Veranderingsbereid (AKTIV)


Functie-eisen
- Je beschikt over een relevante MBO+ opleiding en vergelijkbare werkervaring
- I.v.m. de omslag naar werken van papier naar digitaal is inzicht in en ervaring met automatisering en digitaal werken  een pré

Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaalt welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De sollicitatiegesprekken worden gevoerd op dinsdagochtend 2 december 2014.
 
Toelichting op rooster
Maandag, dinsdag en donderdag zijn verplichte dagen in verband met overleg.
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing


Eisen
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar afgeronde MBO opleiding richting administratie/secretarieel/vergelijkbaar.
Aanwezigheid
Kandidaat is wekelijks in ieder geval op maandag en dinsdag en donderdag beschikbaar in verband met overleggen.
Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 5 jaar, tenminste 3 jaar werkervaring als medewerker bestuursondersteuning of vergelijkbaar binnen een gemeente.
Gevraagde documenten

-ID-bewijs

-VAR (indien ZZP-er)

-VOG

 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 20 %

Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:42 %


Werkervaring
Op CV aantoonbaar tenminste 3 jaar ervaring met het opstellen van de college agenda in bestuurlijke context.
Weging:19 %

Automatisering
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 3 jaar, tenminste 2 jaar ervaring met automatisering en digitaal werken (i.p.v. papier) en digitaal aanleveren van bestuurlijke stukken.
Weging: 19 %

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden