Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ10094
 
Opdracht: Senior medewerker gemeentelijk vastgoed, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-12-11 11:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Bouw en utiliteitsbouw, Juridisch, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

Opdracht informatie

Startdatum

1-1-2015

Einddatum

30-6-2015

Optie tot verlenging

nee

36

Aantal posities

1

Aanvraag reden

Piekwerkzaamheden

 

 

De belangrijkste taken van de functie zijn:

-Sturen, overleggen en regie voeren op het gelijk trekken van de regels, tarieven en overeenkomsten met diverse (sport)verenigingen voor het gebruik, beheer en onderhoud van gemeentelijke (sport)accommodaties en het onderzoeken, bespreken en het mede ten uitvoer brengen van de mogelijkheden om te komen tot andere vormen van exploitatie, beheer en gebruik, waaronder mogelijke privatiseringsvormen;

-Verkoop en/of verhuur van gemeentelijk vastgoed; het verzorgen en bewaken van taxatieopdrachten,  het  in het kader van de wet M&) bepalen van huurtarieven van panden en onderhandelen met kopers  binnen vastgestelde kaders, incl. bestuurlijke advisering en administratieve afhandeling;

-Het (mede) opstellen of beoordelen van zakelijk recht akten en koop-, huur- en beheersovereenkomsten;

-Evaluatie en controle bestaande dossiers, actualiseren en/of completeren bestaande  verhuur en/of pachtcontracten, inclusief bestuurlijke advisering en administratieve afhandeling;

-Voorkomende werkzaamheden waaronder dossiersvorming, behandelen van huisvestingsverzoeken, een bijdrage leveren aan de jaarlijkse huuraanpassing en aanpassing van beheersvergoedingen van gemeentelijke accommodaties, het uitzoeken van juridische aspecten m.b.t. het aangaan en beëindigen van huurovereenkomsten, het mede opstellen of beoordelen van zakelijk recht akten en huur- en beheersovereenkomsten;

-Het redigeren van b&w-adviezen en raadsvoorstellen en het voeren van overleg met bestuurders hierover.

 
 

Functie-eisen:

-Minimaal HBO werk- en denkniveau (opleiding op het gebied van vastgoed is een pré);

-Juridisch inzicht en een brede kennis van wet-en regelgeving (o.a. wet M&O) en ontwikkelingen op het gebied van vastgoed, m.n.koop-, huur en pachtcontracten;

-Ervaring met het opstellen en beoordelen van koop-, huur en pachtcontracten;

-Inzicht in en ervaring met het berekenen van kostprijzen en huurtarieven;

-Onderhandelingsvaardigheden i.v.m. verkoop van vastgoed;

 
 

Wij zoeken:
Wij zoeken een kandidaat met een analytisch vermogen en beoordelingsvermogen, die zich in meerdere dossiers tegelijk kan inleven, de juiste verbanden legt en oplossingen aanbiedt voor de actualisering van o.a. contracten. Hij/zij moet over goede communcatieve en schriftelijke vaardigheden beschikken voor het overleg met huurders en voor advisering van het afdelingshoofd en het bestuur. Gevoel voor bestuurlijke en politieke verhoudingen is een voorwaarde.
 

 

Wij bieden u:
Een salaris tot maximaal bruto € 3505,-- (schaal 9) per maand bij een 36-urige werkweek.
Een tijdelijk contract voor 6 maanden op payroll basis, ZZP, detachering of uitzendbasis. 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden