Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ09484
 
Opdracht: Werkplekbeheerder, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-12-08 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Utrecht
 
Beschrijving:

Opdracht informatie

 

 

Startdatum

 

15-12-2014

Einddatum

31-3-2015

Optie tot verlenging

ja

36

Aantal posities

1

Aanvraag reden

Project

Aanvraag reden opmerkingen

Dit is een aanvraag voor extra versterking voor het DIS werkplek uitrolproject (kostenplaats: 10009, statistieknr: 4802).

 

 

Heb jij ervaring in de IT als Service Desk medewerker of Werkplekbeheerder en zit service verlenen in je bloed? Ben jij klantgericht en communicatief vaardig? Dan hebben wij een interessante vacature voor je!
Je staat de klant professioneel te woord en je draagt zorg voor een correcte en snelle registratie en afhandeling van incidenten, vragen en verzoeken. Je bent dan ook primair verantwoordelijk voor de positieve beeldvorming van de afdeling ICT. 

Je streeft naar een maximale rate van first time fix en je probeert zoveel mogelijk de problemen zelfstandig op te lossen. Wanneer dat nodig is schakel je een specialist in en/of draag je de melding over. Je blijft daarbij verantwoordelijk voor het end-to-end contact met de klant, zodanig dat deze het gevoel heeft dat er goed naar het probleem geluisterd wordt en dat ICT dit gaat oplossen. Je denkt mee in het verbeteren van werkprocessen binnen de Servicedesk en signaleert wensen, knelpunten en trends vanuit het perspectief van de klant. Je koppelt deze terug aan de Teamcoördinator.

 

Wie zijn wij?
De afdeling ICT maakt deel uit van het Shared Service Center (SSC) van 's Heeren Loo. Het SSC bestaat naast ICT uit de afdelingen Facilitair, Personeelsservices, Financiële administratie en Salarisadministratie. Het SSC ondersteunt 25 regio's door geheel Nederland, twee werkmaatschappijen en het concern op alle uitvoerende gebieden. In totaal zijn er ruim 500 medewerkers werkzaam in het SSC. 
De ICT voorziening omvat meer dan 9.500 eindgebruikers, circa 4.500 werkplekken, verspreid over ruim 900 locaties door geheel Nederland. 

ICT bestaat uit de supply-unit ICT Services en de demand-unit Business Services. In ICT Services is de Skilled Servicedesk, changemanagement en zes productieteams verenigd. In Business Services zijn accountmanagement, technische architectuur, service level management en projectmanagement ondergebracht.

Je werkt in Amersfoort, op 5 minuten vanaf het Centraal Station. Je komt te werken in een vernieuwd kantoor, waarbij de werkplekken open, modern en licht zijn. Zowel de managers als medewerkers zijn heel toegankelijk; de deur staat open en je bent welkom met ideeën of suggesties. Of je praat elkaar bij in de espressobar of gezellig ingerichte ontmoetingsruimtes.

 

Wat vragen wij?
-MBO werk- en denkniveau
-Ervaring in ICT (specifiek Servicedesk)
-Een klantgerichte instelling
-ITIL V3, Topdesk, Citrix, Windows XP, W7 en W8, AD

-Een grote mate van zelfstandigheid en je bent enthousiast, initiatiefrijk en flexibel. 
-Goede communicatieve en sociale vaardigheden.

 

 

Belangrijke competenties voor de persoon zijn: 

Ervaren 2e lijns werkplek support op zorglocaties

- Klantgericht

- Communicatief vaardig

- Probleemoplossend vermogen

- Aanpassingsvermogen

- Geduldig

De medewerker zal ingezet worden op diverse 's Heeren Loo zorglocaties in het land. Voorkeur voor woonomgeving is Amersfoort of Almere, basis locatie is Amersfoort maar de medewerker zal ook invallen in Ermelo, Apeldoorn, Wekerom (mogelijk ook Julianadorp en/of Bedum). Minimale werkplekbeheer ervaring is 2 jaar op meerdere locaties. Projectauto is wenselijk, geen openbaar vervoer.

ITIL vormt de basis van alle processen en gelden er KPI's en richtlijnen voor de beantwoording van de telefoon. De call

en activiteiten registratie vindt plaats in Topdesk (5.4) en ook binnen KPN Service Now.

Graag aangeven of de kandidaat verlof heeft in december. 

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met onsite support. Niet ingeschakeld 8
Afgeronde MBO opleiding. Niet ingeschakeld 8
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Kandidaat woont in de omgeving van Amersfoort (max. straal 20 km). Woonplaats dient vermeld te worden in het cv. Ingeschakeld  
Minimaal 1 jaar werkervaring op het gebied van ICT binnen de zorg. Niet ingeschakeld 10
Kandidaat is in het bezit van een VOG Ingeschakeld  
Kandidaat is in het bezit van rijbewijs, dit dient vermeld te worden in het cv. Ingeschakeld  
Kandidaat is in het bezit van eigen auto is een pre Niet ingeschakeld 4
   

 

 

 
Type opdrachtgever: Zorginstelling
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden