|
11-12-2014
|
Einddatum
|
31-3-2015
|
Optie tot verlenging
|
ja
|
|
36
|
Aantal posities
|
1
|
Aanvraag reden
|
Piekwerkzaamheden
|
Aanvraag reden opmerkingen
|
medewerker heeft zich teruggetrokken in een procedure, nieuwe aanvraag noodzakelijk !
|
Omgeving
De afdeling Sociale Zaken stelt mensen in staat om zelfstandig te participeren in de samenleving. Team inkomen in erop gericht de burger daar waar dat noodzakelijk is, (tijdelijk) financieel te ondersteunen.
Als Klantmanager in het team Inkomen zorg je voor de rechtmatige en administratieve afhandelingen van alle algemene en bijzondere bijstand aanvragen.
Resultaatgebieden
1Rechtmatige afhandeling aanvraag levensonderhoud / WWB
2 Bestandsonderhoud administratief
-het controleren van verleende uitkeringen en/of voorzieningen, het beslissen over het continueren, wijzigen of afstemmen van de uitkeringen/voorzieningen
-het beoordelen van conceptbesluiten op juridische aspecten, kwaliteit en eenheid in uitvoering en toepassing van beleid en regelgeving;
-het toetsen van adviezen aan wet- en regelgeving;
-Rechtmatige afhandeling aanvraag bijzondere bijstand
Kennis en vaardigheden
-Een afgeronde relevante HBO opleiding
-Relevante kennis van de wetgeving WWB, BB en bestandsonderhoud
- Bij voorkeur ruime ervaring met werken bij een gemeentelijke organisatie
-Ervaring met LEAN management van de processen
-Stressbestendig en gericht op goede kwaliteit van dienstverlening
-Collegialiteit en goed kunnen schakelen tussen de verschillende werkwijzen en gemeentelijke verordeningen
-Kennis GWS4all
|