Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ10106
 
Opdracht: Klantmanager, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-12-11 09:30
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

Opdracht informatie

 

 

Startdatum

 

11-12-2014

Einddatum

31-3-2015

Optie tot verlenging

ja

36

Aantal posities

1

Aanvraag reden

Piekwerkzaamheden

Aanvraag reden opmerkingen

medewerker heeft zich teruggetrokken in een procedure, nieuwe aanvraag noodzakelijk !

 

Omgeving

De afdeling Sociale Zaken stelt mensen in staat om zelfstandig te participeren in de samenleving. Team inkomen in erop gericht de burger daar waar dat noodzakelijk is, (tijdelijk) financieel te ondersteunen.

 

Als Klantmanager in het team Inkomen zorg je voor de rechtmatige en administratieve afhandelingen van alle algemene en bijzondere bijstand aanvragen. 

 

Resultaatgebieden

1Rechtmatige afhandeling aanvraag levensonderhoud / WWB

2 Bestandsonderhoud administratief
-het controleren van verleende uitkeringen en/of voorzieningen, het beslissen over het continueren, wijzigen of afstemmen van de uitkeringen/voorzieningen
-het beoordelen van conceptbesluiten op juridische aspecten, kwaliteit en eenheid in uitvoering en toepassing van beleid en regelgeving;
-het toetsen van adviezen aan wet- en regelgeving;
-Rechtmatige afhandeling aanvraag bijzondere bijstand 

 

Kennis en vaardigheden

 -Een afgeronde relevante HBO opleiding
-Relevante kennis van de wetgeving WWB, BB en bestandsonderhoud
Bij voorkeur ruime ervaring met werken bij een gemeentelijke organisatie
-Ervaring met LEAN management van de processen
-Stressbestendig en gericht op goede kwaliteit van dienstverlening
-Collegialiteit en goed kunnen schakelen tussen de verschillende werkwijzen en gemeentelijke verordeningen
-Kennis GWS4all

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden