Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2013-109
 
Opdracht: Projectadviseur in- en externe bedrijfsvoering SSC
 
Sluitingsdatum: 2013-02-14 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Personeel en organistatie
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Wat ga je doen?

De adviseur draagt bij aan het conceptueel uitwerken alsook aan de feitelijke realisatie van producten en diensten die bij de verdere doorontwikkeling van de

dienstverlening van Servicepunt benodigd zijn.

De adviseur ontwikkelt en realiseert de producten en diensten passend binnen de kaders zoals die volgen vanuit het shared serviceconcept.

De adviseur vertaalt huidige (werk-)processen van meerdere klantorganisaties naar nieuwe standaarden.

De adviseur ontsluit de nieuwe standaardprocessen klant- en vraaggericht, en voor wat betreft de workflow stappen ondersteund, door middel van een formulierentool.

De adviseur richt in, geeft vorm en onderhoudt het management/medewerkersportal waar men zijn producten en diensten aanbiedt.

Voor zover passend bij de kennis en ervaring van de projectadviseur maken ook andere opdrachten op het werkveld in-externe dienstverlening, deel uit van de projectopdracht.

 

 

Wat neem je mee?

Aantoonbare meerjarige kennis en ervaring met het werken in een zelfstandige shared service organisatie met meerdere (bedrijfsvoerings-) vakgebieden;

Aantoonbare meerjarige ervaring in een gemeentelijk organisatie 

Aantoonbare ervaring als projectleider en –medewerker binnen een ambtelijke organisatie;

Uitgebreide en gedegen kennis van de gemeentelijke bedrijfsvoeringsprocessen;

Kennis van en ervaring met het realiseren van veranderingsprocessen;

Gedegen en praktische kennis van, en ervaring met, zowel het CMS TYPO3 en de formulierentool Formdesk

HBO+ opleiding 

Stressbestendig

Analytisch;

Vasthoudend;

Resultaatgericht;

Creatief;

 

   
   
Functiegroep Beleid/staf/advies/onderzoek
   
Startdatum 1 maart 2013
Einddatum 3 maart 2014
Min. uurtarief  
Max. uurtarief  
Uren per week 20
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 1 keer, 12 maanden

 

De planning

 

Datum publicatie 8 februari 2013
Sluiting vragen 12 februari 2013
Beantwoording vragen 13 februari 2013
Sluiting opdracht 14 februari 2013
Gesprekken 18 februari 2013
Terugkoppeling 28 februari 2013

 

Het betreft een offerteaanvraag voor minimaal 20 uur tot maximaal 28 uur per week verdeeld over twee projectadviseurs vanaf 1 maart 2013.

Gezien de spoed die deze opdracht met zich meebrengt is ervoor gekozen om in- en extern tegelijk te werven, waarbij interne kandidaten voorrang genieten.

Graag willen wij u wijzen op het wervingsplan, waar indien nodig, vanaf kan worden geweken.

Plaatsing opdracht: 8 februari 2013
Uiterste reactiedatum: 14 februari 2013
Gesprekken: z.s.m. na de uiterste reactiedatum in week 8.

De uiteindelijke keuze zal gebaseerd worden op basis van een persoonlijk gesprek.

Tevens willen wij u erop wijzen dat wij acquisitie naar aanleiding van deze opdracht niet op prijs stellen.

 

De sluitingsdatum voor het indienen van vragen is 12 februari 2013. De sluitingsdatum voor het indienen van offertes is 14 februari 2013.

Vragen naar aanleiding van deze opdracht kunt u stellen via het marktplaatssysteem tot 12 februari 2013.

Alle vragen en antwoorden worden gepubliceerd via het marktplaatssysteem, uiterlijk op 13 februari 2013.

 

 

Eisen

Je hebt een HBO+ opleidingsniveau.

Je hebt aantoonbare meerjarige ervaring in een gemeentelijk organisatie.

Je hebt aantoonbare meerjarige kennis en ervaring met het werken in een zelfstandige shared service organisatie met meerdere (bedrijfsvoerings-) vakgebieden.

Je hebt gedegen en praktische kennis van, en ervaring met, zowel het CMS TYPO3 als de formulierentool Formdesk.

Je bent per direct minimaal 20 uur en maximaal 28 uur beschikbaar.

 

Gunningscriteria

 

Aantoonbare relevante (expert) ervaring.

60%

Directe inzetbaarheid (zonder inwerken).

40%

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden