Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ09517
 
Opdracht: Helpdeskmedewerker, 24 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-12-16 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Opdracht informatie

Startdatum 19-12-2014
Einddatum 3-4-2015
Optie tot verlenging ja
24
Aantal posities 1
Aanvraag reden Bevalling / zwangerschap

 

De dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het registeren, oplossen en afhandelen van eerstelijns ICT-meldingen en gebruikersvragen. Je maakt hierbij gebruik van de applicatie Topdesk. Alle meldingen die binnenkomen bij de helpdesk, los je samen met je collega's vakkundig, effectief en klantvriendelijk op.  

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal drie jaar werkervaring van en kennis met het werken bij een helpdesk. Niet ingeschakeld 8
Minimaal drie jaar aantoonbare ervaring op het gebied van Office 2007, Windows (ook XP) en Topdesk. Dit dient duidelijk in het cv vermeld te worden. Ingeschakeld  
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Afgeronde MBO-opleiding op het gebied van ICT Ingeschakeld  
   

 

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden