Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-2-2015 |
Einddatum |
31-12-2015 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
32 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
Aanvraag gunningscriteria
|
VCA certificering |
|
8 |
Opleidingsniveau zoals gevraagd in bijgevoegd functieprofiel (HBO) |
|
9 |
Minimaal 3 jaar relevante werkervaring zoals gevraagd in bijgevoegd functieprofiel |
|
9 |
Aantoonbare ervaring met SAP, MS Word en Excel |
|
9 |
Secretaresse ervaring, projectmanagement en ervaren met een zakelijke aansturing |
|
8 |
Communicatieve vaardigheden, goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift |
|
8 |
Aantoonbare kennis van beheer van een financiële administratie |
|
8 |
Ervaring met het inkoopproces |
|
8 |
|
|
De werkzaamheden betreffen op hoofdlijnen:
- Administratieve ondersteuning, organiseren van overleggen en verzorgen van vastlegging.
- Postbehandeling (in/uit) inclusief achivering
- Afspraken/vergaderingen organiseren en agendabeheer projectmanagement.
- Acties volgen en vinger aan de pols houden m.b.t. acties vanuit diverse overleggen.
- Verantwoordelijk voor het beheer van de financiele administratie in SAP betreffende aanmaken Aanvragen tot bestellingen (ATB) en daadwerkelijke bestellingen.
- Verantwoordelijk voor het beheer van het Digitale Inkoop Dossier (zaakbehandelaar).
- zorgt voor een optimaal inkoopproces, waaronder een goed SAP beheer, efficiënte inkoopondersteuning
- Monitort en bijhouden van overzichtlijst meer- en minderwerk en documentlijst ingekomen en uitgaande poststukken
-rapporteert aan de Contractmanager en/of Manager Project beheersing
|