Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 000247
 
Opdracht: Projectleider functionaliteit huisvestingsdata/FMIS, 32-36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-01-23 16:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Facilitair, ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Utrecht
 
Beschrijving:
01-04-2015
31-03-2016
Ja, in overleg
32 tot 36 uur per week verdeeld over 4 a 5 dagen


 

De realisatie van de nieuwe organisatie van de Politie moet leiden tot een eenduidige inrichting en werking van de organisatie, die de voorspelbaarheid van politiewerk voor burgers, partners en gezag groter maakt. Binnen de Nationale Politie worden de bedrijfsvoeringprocessen grotendeels belegd bij het PolitieDienstenCentrum (PDC).

Het projectteam Ruimtemanagement, als onderdeel van Huisvesting binnen de Dienst Facility Management (FM), heeft mede tot taak het inrichten van de huisvestingsadministratie in het FMIS. Deze inrichting vindt gefaseerd plaats in de projectomgeving van Ruimtemanagement, vooruitlopend op de landelijke werking na afronding van de personele reorganisatie.

Ten behoeve van het inrichten van de functionaliteiten ruimtebeheer en MJOP in Planon (FMIS) is behoefte aan een projectleider. Ten aanzien van de functionaliteit ruimtebeheer is het FMIS al ingericht met velden, maar nog niet met de daarbij behorende data en documenten. De functionaliteit MJOP moet in zijn geheel nog ontworpen en ingericht worden, dit geschiedt in nauwe samenwerking met de IV-organisatie.



De functionaliteit ruimtebeheer heeft een nauwe relatie met de inrichting van de landelijke servicedesk en heeft daarmee de hoogste prioriteit.



Het resultaat van het project is dat de benodigde informatie voor deze functionaliteiten in het FMIS/Planon is opgenomen, voor de daartoe te autoriseren gebruikers en beheerders is ontsloten en is centraal in beheer is genomen door het team Ruimtemanagement. Waar mogelijk zullen de benodigde data verzameld en gestandaardiseerd ingevoerd moeten worden.

Het project is gereed, indien de functionaliteit in de nieuwe landelijke omgeving operationeel is. De functionaliteit ruimtebeheer heeft een nauwe relatie met de inrichting van de landelijke servicedesk en heeft daarmee de hoogste prioriteit.



De taakaccenten vereisen een hoge mate van zelfstandigheid van de projectleider en omvat o.m.:

-Het opstellen en beheren van definitiehandboeken o.b.v. de in Planon opgenomen velden;

-Het opstellen van een plan van aanpak, met als eindresultaat een goed en efficiënt functionerend FMIS/Planon;

-Het opstellen en realiseren van een autorisatieplan voor de gebruikers en beheerders;

-Het opstellen en implementeren van werkinstructies ten behoeve van de toekomstige gebruikers;

-Het uitvoeren van controles op de implementatie en actualiteit van de ingevoerde data;

-Het opstellen van een beheerplan voor het up- to- date houden van de opgeslagen informatie;

-Het (laten) ontmantelen van oude administraties en werkwijzen binnen de eenheden;

-Is in staat te kunnen beoordelen of de aangeleverde data compleet en correct is en heeft hierover afstemming met collega’s binnen het PDC Huisvesting en de eenheden.

 

-Minimaal erkende afgeronde HBO opleiding is een eis.

 

 

-Minimaal 5 jaar aantoonbare opgedane kennis en werkervaring als projectleider van geautomatiseerde systemen (o.a. FMIS) in de afgelopen 7 jaar.

-Minimaal 3 jaar kennis van en werkervaring met geautomatiseerde systemen met name FMIS.

-Minimaal 3 jaar aantoonbare opgedane kennis en werkervaring als projectleider op het gebied van huisvesting in de afgelopen 5 jaar.

-Minimaal 2 vergelijkbare implementatietrajecten in de afgelopen 5 jaar. Licht deze toe in maximaal 200 woorden.

-Aantoonbare kennis van en ervaring van helpdesk werkzaamheden. Niet ouder dan 5 jaar.

-Aantoonbare relevante ervaring als projectleider huisvestingsdata binnen de overheid in de afgelopen 5 jaar is een pré.

 

Kerncompetenties:

-probleemanalyse;

-accutaresse;

-samenwerken;

-communicatieve vaardigheden (woord en geschrift);

-organisatiesensitief.

Naar bovenstaande (kern)competenties wordt verwezen op het template voor het invullen van de referentie.




Inhoudelijke CV eisen

U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen. Maakt u geen gebruik van bijgevoegde template ZAL uw bieding terzijde worden gelegd. Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
 
Vul het Template Referentie (kern)competenties in voor het aanleveren van minimaal één referentie (niet ouder dan 5 jaar), aan de hand van de weergegeven (kern)competenties in de aanvraag te weten: probleemanalyse; accutaresse; samenwerken; communicatieve vaardigheden (woord en geschrift); organisatiesensitief. Verwijzing naar referenties die staan vermeld in het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
Minimaal 5 jaar aantoonbare opgedane kennis en werkervaring als projectleider in de afgelopen 7 jaar. De functie alsmede de werkervaring dienen duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.
 
Minimaal een afgeronde erkende HBO opleiding is een eis. Er dient een duidelijk leesbaar kopie van het diploma te worden bijgevoegd.
 
Minimaal 2 vergelijkbare implementatietrajecten in de afgelopen 5 jaar. Licht deze toe in maximaal 200 woorden. De toelichting dient separaat te worden bijgevoegd. Geen verwijzing naar het CV.
 
Minimaal 5 jaar aantoonbare opgedane kennis en werkervaring als projectleider van geautomatiseerde systemen (o.a. FMIS) in de afgelopen 7 jaar. De functie alsmede de werkervaring en de systemen dienen duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.


Inhoudelijke CV wensen
20 % Aantoonbare opgedane kennis en werkervaring als projectleider van geautomatiseerde systemen bij voorkeur met FMIS. Niet ouder dan 10 jaar. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Score verdeling: Bij andersoortig systeem van 5 jaar tot 7 jaar: 1/5 Bij andersoortig systeem vanaf 7 jaar: 2/5 Bij FMIS van 5 jaar tot 7 jaar: 4/5 Bij FMIS vanaf 7 jaar: 5/5
20 % Minimaal 3 jaar aantoonbare opgedane kennis en werkervaring als projectleider op het gebied van huisvesting in de afgelopen 5 jaar. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Score verdeling: Bij 0 jaar t/m 3 jaar / niet aangetoond - 0/5 Bij 3 jaar tot 3,5 jaar: 1/5 Bij 3,5 jaar tot 4 jaar: 2/5 Bij 4 jaar tot 4,5 jaar: 3/5 Bij 4,5 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5
20 % Aantoonbare kennis van en ervaring met helpdesk werkzaamheden. Niet ouder dan 5 jaar. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Score verdeling: Bij niet aangetoond - 0/5 Bij tot 2 jaar: 1/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5
20 % Minimaal 1 jaar aaneengesloten (32 tot 40 uur) aantoonbare werkervaring als projectleider huisvestingsdata in de afgelopen 5 jaar. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Score verdeling: Bij van 0 tot 1 jaar: 0/5 Bij van 1 tot 2: 3/5 Bij 2 maal periode van 1 jaar of meer: 4/5 Bij 2 jaar of meer: 5/5
20 % Aantoonbare relevante ervaring als projectleider huisvestingsdata binnen de overheid in de afgelopen 5 jaar is een pré. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Score verdeling: Bij niet aangetoond - 0/5 Bij tot 2 jaar: 1/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5


Planning
20-01-2015 00:00
21-01-2015 16:00
22-01-2015 23:59
23-01-2015 16:00
23-01-2015 00:00
13-02-2015 23:59

 

 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden