Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 248
 
Opdracht: Medewerker Premediation en Bezwaarafhandeling ,45 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-02-03 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Juridisch
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Aanvraagnummer

248

Aanvang

27 februari om 12.00 uur

Duur

6 weken

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

0 maal 0 maand(en)

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

45

Verloopt op

03-02-2015 12:00

 

Organisatie
De sectie Juridische Zaken is onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering. Bezwaren tegen belastingaanslagen worden door onze sectie zoveel mogelijk middels mediation opgelost. Dit gebeurt tijdens de duur van de premediation voornamelijk telefonisch, waarbij in teamverband wordt gewerkt. Bij de behandeling van de bezwaren, zowel telefonisch als schriftelijk, is het van belang dat de rechtsbescherming van de burger niet uit het oog wordt verloren.


Opdracht

-Op een klantvriendelijke en klantgerichte wijze telefonisch toelichting geven op de verschillende belastingsoorten en de op de aanslag genoemde WOZ-waarde;

-Op basis van de onderliggende taxatiegegevens beoordelen (tijdens het gesprek) of de WOZ-waarde juridisch houdbaar is;

-Opstellen van conceptuitspraken voor alle ingekomen schriftelijke bezwaren tegen gemeentelijke belastingen.


Knock-outcriteria / vereisten

-Minimaal HBO-diploma rechten dan wel afgeronde universitaire propedeuse rechten

-Ervaring met klantgericht werken aan de telefoon en in persoon

-Juridische werkervaring met bezwaar- en evt. beroepsprocedures

-Goede juridische kennis van belastingen


Gunningscriteria(weging)

-1 tot 3 jaar ervaring in de afgelopen 3 jaar met het opstellen van uitspraken op bezwaar tegen de WOZ-waarde (10 punten)

-Cursus mediationvaardigheden (10 punten)

-Diploma Rechtsgeleerdheid van een Nederlandse universiteit  (10 punten)

-Ervaring met documentbeheersysteem MyCorsa in de afgelopen 3 jaar (10 punten)

-Werkervaring met waarderingssoftware ORTAX in de afgelopen 3 jaar (10 punten)

-Werkervaring met belastingsoftware HIS@all in de afgelopen 3 jaar (10 punten)

-Uurtarief tussen € 40,- en € 60,- (40 punten, 2 punten per euro onder de € 60-. Een uurtarief van € 40,- levert dientengevolge 40 punten op).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De zes kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

-Resultaatgericht, vanuit een positieve werkhouding

-Ondernemend

-Transparant

-Samenwerking (intrinsiek gemotiveerd)

-Uitstekende communicatieve vaardigheden

Op basis van de uitkomst van deze gesprekken vindt gunning van de opdracht plaats. Mocht aan de hand van het matchgesprek blijken dat de toelichting niet in overeenstemming is met ingediende inschrijving, kan zulks naar rato tot mindering van punten leiden voor het betreffende gunningscriterium. Indien uit het matchgesprek blijkt dat niet aan één of meer eisen wordt voldaan, zal dit leiden tot het alsnog uitsluiten van de inschrijving.

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden