Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ16342
 
Opdracht: Medewerker - Inkoop- en contract A en O - werkwijze, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-02-03 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Beton- en waterbouw, Riolering grond- en wegenbouw, Inkoop
 
Provincie: Utrecht
 
Beschrijving:

Opdrachtinformatie

Startdatum 2-2-2015
Einddatum 31-12-2015
Optie tot verlenging ja
36
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
VCA Certificering Niet ingeschakeld 1
Minimaal HBO opgeleid Niet ingeschakeld 10
1 – 3 jaar aantoonbare ervaring met inkoop en contractmanagement Niet ingeschakeld 5
Aantoonbare ervaring met projecten in gww sector (3) Niet ingeschakeld 3
   

 

Als adviseur inkoop en contracten werkwijze ben jij verantwoordelijk voor uitvoering, ondersteuning, analyses en advisering bij het inkoop- en contractmanagementproces/ contracteringsproces op het gebied van DBFM.

Je bent onderdeel van het DBFM-team, hierbinnen heb jij een belangrijke rol bij de doorontwikkeling van het DBFM-contractmodel.

Als adviseur werkwijze ben jij verantwoordelijk voor het helpen van Rijkswaterstaat bij het slim en efficiënt inrichten van de werkwijze op het eigen gebied. Je werkt deels aan het optimaliseren van de werkwijze en deels werk je in projecten. Bij de uitvoering van projecten gaat het om het samenspel tussen het vakmanschap van de medewerkers en de werkwijze zoals bij Rijkswaterstaat is vastgesteld.

Binnen de eigen directie draag je bij aan het vormgeven, implementeren, monitoren en (door)ontwikkelen van de werkwijze voor een onderdeel van een deelproces van het RWS-werkproces. Dit doe je door het adviseren, faciliteren en ondersteunen van een projectteam bij het toepassen van de werkwijze. Je adviseert projectleden over de toepassing van methoden en technieken en je zorgt ervoor dat alle medewerkers in de organisatie op dezelfde wijze de methoden en technieken toepassen (standaardisatie, uniformiteit en efficiency). Ook onderhoud je deze werkwijze. Je signaleert of een bepaalde verandering in werkwijze invloed heeft op andere onderdelen van de werkwijze. Je onderzoekt continu knelpunten, inefficiënties en risico’s en je voert procescontroles uit. Je draagt vanuit jouw expertise bij aan een effectieve inrichting van de werkwijze.

Belangrijke projecten zijn (door)ontwikkelen, monitoren en uitvoeren van Public Private Comparators (PPC’s).




Functie-eisen

Kennis en ervaring
-Je hebt kennis van de werkwijze aanleg en onderhoud in relatie tot het eigen werk.
-Je hebt kennis van de van toepassing zijnde informatiesystemen.
-Je hebt een inhoudelijke basisopleiding op het gebied van inkoop en contracten.
-Je hebt enige relevante ervaring (indicatief 1-3 jaar) in uitvoerende, ondersteunende adviserende werkzaamheden op inkoop of contract gebied.
-Je hebt een opleiding gericht op het IPM model en (IPM) rolspecifieke opleiding.
-Qua kennis en ervaring beschik je verder over DBFM-kennis en netwerk
-Meeste essentiële competenties
-Je bent resultaatgedreven, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend.
-Analyserend vermogen
-Samenwerken
-Leervermogen
-Initiatief

 
Type opdrachtgever: Rijkswaterstaat
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden