Beschrijving: |
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-2-2015 |
Einddatum |
30-4-2015 |
Optie tot verlenging |
j |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
Aanvraag reden opmerkingen |
tijdelijke vervanging, (Op verzoek 4 dagen open voor aanbieden) |
Werkzaamheden die worden verricht in deze functie:
Als coördinator Burgerzaken wordt ter vervanging van een eigen medewerker het volgende van je verwacht:
- Je bent de inhoudelijke vraagbaak (senior) voor ongeveer 60 medewerkers van het team balie, vooral op het terrein van reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels (bij voorkeur ook RNI) en overige documenten die aan de balie worden verstrekt. Verder ook voor de Burgerlijke stand, met name geboortes en erkenning.
- Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken aan de balies in het stadskantoor: de dagelijkse opstart / planning / openen agenda's (Q-matic), tijdelijke afhandeling klanten etc.
- Je handelt eventueel bijzondere en complexe aanvragen op gebied van burgerzaken af
- Je draagt de gewenste organisatiecultuur uit en toont voorbeeldgedrag.
- Je enthousiasmeert medewerkers en spreekt aan waar nodig.
- Je draagt kennis over aan (nieuwe) medewerkers en coacht hen
Opleidingen voor deze functie die vereist worden:
In deze functie zijn dienstverlenende en coördinerende vaardigheden leidend. Je bent zeer ervaren in het vakgebied Burgerzaken en je (detail) kennis van de genoemde balieprocessen is zeer actueel. Je hebt ruime ervaring (tenminste drie jaar) in een soortgelijke rol. Je bent een echte duizendpoot en kunt zeer snel schakelen, je bent zeer flexibel en stressbestendig, professioneel en vriendelijk. Je beschikt over de competenties resultaatgerichtheid, klantgerichtheid, samenwerken, leidinggeven, plannen & organiseren.
Overige eisen:
Je hebt een HBO niveau.
Je hebt een diploma BOBZ en /of BABZ.
Beschikbaarheid op korte termijn vereist.
Je bent op woensdag- en donderdagavond beschikbaar in verband met avond openstelling.
|