Opdrachtinformatie
Startdatum 2-3-2015E
inddatum 30-6-2015
Optie tot verlenging: ja
Aantal uur per week: 36
Aanvraag reden opmerking: uitvoeren van werkzaamheden voortvloeiend vanuit de Participatiewet (PW),
met name de omklap van het zittend bestand naar de kostendelersnorm.
Daarnaast het uitvoeren van liggende- en nieuwe werkzaamhedenop het gebied van rechtmatigheid en doelmatigheid.
Functiebeschrijving:
De afdeling Re-integratie en Inkomen zoekt voor een periode van 4 maanden (met optie tot verlenging) voor 32 tot 36 uur een klantmanager werk en inkomen.
Kerntaken:
- Alle werkzaamheden die voortvloeien vanuit de Participatiewet;
- Het behandelen en verwerken van aanvragen bijzondere bijstand op grond van de PW;
- Het onderzoeken van rechtmatige voortzetting van een uitkering op grond van de PW;
- Het afhandelen en verwerken van beëindigingen, terugvorderingen en het beoordelen van waarschuwing / boete;
- Het verstrekken van informatie aan cliënten over wet- en regelgeving, rechten en plichten en procedures;
- Beoordelen arbeidsverplichting bij aflopende vrijstellingen, beoordeling of cliënt toe is aan volgende stap door middel van (eenmalig) gesprek;
- Beschikkingen aanmaken;
- Juist registreren en rapporteren in GWS.
CV eisen
|
Cv zonder referentie |
|
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4.
De Inhuurdesk behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV voorkomen.
In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
Indien deze informatie ontbreekt, behoudt de Inhuurdesk zich het recht de aanbieding ter zijde te leggen. |