Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: n.v.t.
 
Opdracht: Medewerker Frontoffice Publiekszaken 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-02-11 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Management support
 
Provincie: Flevoland
 
Beschrijving:
Organisatie
De gemeente is een jonge gemeente met lef.  In veertig jaar tijd groeide de gemeente uit tot een gemeente met meer dan 40.000 inwoners. Wie wil groeien, kan er groeien. Balans tussen werk en privé vinden wij zeer belangrijk. De directie wordt gevoerd door de directeur/gemeentesecretaris en de directeur strategie en projecten. De organisatie bestaat uit tien overzichtelijke afdelingen. De managers vormen het ManagementBeraad. Het personeel van de gemeente heeft een transparante relatie met het gemeentebestuur en is zeer betrokken bij de samenleving, maakt er afspraken en komt deze ook na. Dienstverlening gaat verder dan veiligheid en gezonde financiën. We denken mee met ‘onze klanten’ en zijn toekomstgericht. Integriteit staat bij werknemers van de gemeente hoog in het vaandel. Werknemers van de gemeente roesten niet vast in patronen, maar hebben een flexibele en oplossingsgerichte werkhouding.

 
Afdeling Publiekszaken (PZ)
Binnen de afdeling PZ staat de dienstverlening naar onze burgers, bedrijven en instellingen centraal via alle kanalen. De komende jaren zal de afdeling een belangrijke rol spelen in het verder vormgeven van het gemeentelijk klantcontactcentrum (KCC). Dit KCC beantwoordt in 2015 het merendeel van de huidige vragen van onze klanten aan de gemeentelijke organisatie. De doelstelling is dat de gemeente, via haar KCC, in 2016 meer dan 80% van alle vragen, die aan de overheid gesteld worden, beantwoordt.
 
 
Opdracht
Als medewerker frontoffice Publiekszaken ben je zelfstandig werkzaam aan de Publieksbalie voor het themagebied Burgerzaken. Je draagt zorg voor verwerking van aanvragen van o.a. reisdocumenten en rijbewijzen, verklaringen omtrent het gedrag, verhuisaangiften, uittreksels BRP, etc. Ook krijg je een taak te vervullen aan de informatiebalie/receptie en bij het telefonisch informatiecentrum (KCC-telefonie).
 
 
Kandidaatomschrijving

 
Competenties
Je bent een klantgerichte frontoffice medewerker, die als geen ander de klantvraag weet te onderkennen en onze klanten efficiënt en servicegericht weet te helpen aan de vele multidisciplinaire producten en diensten van de gemeente binnen het themagebied burgerzaken. Wij zijn op zoek naar een collega met een flexibele instelling, die stressbestendig is en weet wat het is om een zorgvuldige en integere werkwijze te combineren met de noodzakelijke handelingssnelheid die vereist is in het centrum van de publieke dienstverlening.
 
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
- Organiseren en plannen
- Communicatieve vaardigheden
- Zelfstandig kunnen werken
- Zorgvuldig
- Stressbestendig
- Flexibel
Gedurende de selectiegesprekken bij de gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden. Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

 
Gespreksplanning
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 18 februari 2015.

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden