Opdracht
Onlangs is advies uitgebracht over de functie en inrichting van RMC in de subregio, met concrete adviezen over de (her)positionering en invulling van de uitvoering en coördinatie. Dit advies moet uitgewerkt en geïmplementeerd worden.
Als kwartiermaker ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden, ontwikkelen en uitvoeren van het beleid om te komen tot een nieuwe invulling van het RMC-beleid. Je maakt daarbij ook afspraken met de regiogemeenten. Je richt je onder meer op de volgende taken:
- Voorbereiding en (regionale) besluitvorming rondom structuur trajectbegeleiding
- Onderzoek naar efficiëntere inrichting van de administratie, waar bij centralisatie van de leerlingenadministratie een mogelijkheid is.
- Invulling en besluitvorming rondom RMC-functie contactgemeente
- Onderzoek naar aanbesteding trajectbegeleiding
Gunningscriteria (weging)
- Kennis van RMC (30%)
- Ervaring met regionale vraagstukken (30%)
- Minimaal 6 maanden werkervaring in de afgelopen 5 jaar in een gemeentelijke organisatie (40%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De 10 kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase, waarbij het uurtarief niet meer dan € 90,- mag bedragen.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaten voldoen aan de hierna te noemen competenties:
- samenwerken
- resultaatgericht handelen (plannen)
- schrijfvaardigheid
- analyseren/visie
- relaties onderhouden