Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: Medewerker Klantcontactcentrum (KCC), 24 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-02-13 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Drenthe
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 23-2-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2015
Optie verlenging: 1 x 12 maanden

Prijsstelling: maximaal €35
Vakgebied: Administratief/secretarieel
Uren: 24 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst     

 

Wat houdt de functie in?

-Je verzorgt geduldig en attent het eerste contact met klanten aan de telefoon

-Je verstrekt informatie en advies over diensten en producten van de gemeente en andere overheden

-Je handelt klantvragen zelfstandig, snel en correct af, waar nodig vraag je door tot je de vraag achter de vraag kent

-Je doel is 80% van de vragen bij het eerste contact af te handelen

-Je registreert klantgegevens en klant vragen snel en correct en gebruikt  zorgvuldig het kennismanagementsysteem voor het beantwoorden van de vragen

-Naast telefonie ben je inzetbaar voor de balie, receptie, mail, post en administratieve taken en werk je enthousiast mee aan de verdere ontwikkeling van ons KCC.

 
 
 
 
Kandidaatomschrijving
Wat neem je mee aan gedrag en vaardigheden?

-Empathie: In het contact laten merken open te staan voor gevoelens, houding en motivatie. De eigen invloed op anderen begrijpen en er rekening mee houden.

-Luisteren: Belangrijke boodschappen oppikken uit de communicatie; aandacht en ruimte geven aan gesprekspartners, op reacties ingaan en waar nodig kunnen doorvragen

-Omgaan met details: Aandacht hebben voor details; langdurig effectief kunnen omgaan met detailinformatie


Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. Deze gesprekken vinden plaats op donderdag 19-2-2015 tussen 09:00 uur en 14:00 uur.
 
Toelichting op rooster
Er wordt gewerkt in een rooster met wisselende inzet op de dagen maandag tot en met vrijdag.
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
Eisen
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 2 jaar in een Klantcontactcentrum (KCC) bij een gemeente.
Referentie vereist
Werktijden
Beschikbaar om te werken in een rooster met wisselende inzet op de dagen maandag t/m vrijdag. Deze beschikbaarheid moet op CV aantoonbaar gemaakt worden.
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Copie ID-bewijs (indien ZZP-er)

 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel:10 %
 
 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:60 %
 
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde MBO opleiding, niveau 4.
Weging:10 %
 
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar afgerond de 5 basismodules van de opleiding BOP (Basisopleiding Publiekszaken).
Weging:15 %
 
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring bij een gemeente met: 1. Verwerken Post/e-mail 2. Uitvoeren administratieve taken 3. Uitvoeren baliewerkzaamheden.

-Ervaring met 1 van de 3 (1 %)

-Ervaring met 2 van de 3 (3 %)

-Ervaring met alle 3 (5 %)

Weging:5 %

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden