Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: Servicecoördinator ICT, 24 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-02-09 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Flevoland
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 16-2-2015
Voltooiing opdracht: 29-5-2015
Optie verlenging: n.v.t.
Prijsstelling: Geen bedrag
Vakgebied: Automatisering/ICT
Uren: 24 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst     

 

 

De functie:

-Vraagbaak/ondersteuning voor functioneel applicatiebeheerders (FAB’s) richting leveranciers bij problemen of escalatie;

-Behandelen van meldingen uit Topdesk doorgestuurd door de ‘ICT helpdesk’ (uitbesteed aan SLTN/IA) (problemen of klachten, non standard changes; Request for changes);

-Verantwoordelijk voor het onderhouden van klant- en leveranciersrelaties;

-Ondersteuning aan gebruikers (pc, mobiel, iPad);

-Participeert in ontwikkeltrajecten iom manager IM;

-Deelname aan wekelijks ICT Regie overleg;

-Deelname aan tweewekelijks Operationeel Service Overleg (OSO);

-Deelname aan maandelijks teamoverleg SLTN/IA en Servicecoördinator;

-Bijhouden applicatielijst;

-Direct acteren bij Prio 1 meldingen;

-Onderhoud contacten met de functioneel-applicatiebeheerders, informatiemanager en projectleider(s).

 
 
Kandidaatomschrijving
Benodigde competenties:
 

-Professionele en zakelijke houding

-Pro-actief

-Communicatief vaardig

-Resultaatgericht

-Advies vaardig

-Analytisch

-Netwerker

Als cultuurwaarden voor alle medewerkers zijn geformuleerd: Afspraak is afspraak, Klantgericht, Toekomstgericht, Integer en Veranderingsbereid (AKTIV).
 
Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op woensdag 11 februari 2015.

Bij deze vacature wordt zowel gelijktijdig intern als extern geworven. Interne kandidaten hebben voorrang boven externe kandidaten.
 
Toelichting op rooster
De uren zijn in overleg te verdelen over 3 of 4 werkdagen (maandag t/m donderdag).
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
 
 
 
Eisen
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring met Incidentmanagement ICT (aansturing bij het oplossen van verstoringen in ICT-systemen/applicaties) en Changemanagement ICT (aansturing en beoordeling van wijzigingen in ICT-systemen/applicaties) bij een gemeente in de afgelopen 10 jaar.
Referentie vereist
Beschikbaarheid
Op CV aantoonbaar per 16-2-2015 beschikbaar voor 24 uur per week.
 
 
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-VOG

-VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Copie-ID-bewijs

Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel:30 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:36 %

 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring met het verbeteren van het changemanagement-proces (aanvragen, beoordelen en begeleiden van wijzigingen in informatiesystemen/applicaties).
Weging:14 %

 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar met: 1. server based computing; 2. informatie-uitwisseling tussen applicaties; 3. aansturen meerdere leveranciers in ICT Projecten

-werkervaring met alle 3 (10 %)

-werkervaring met 2 van de 3 (6 %)

-werkervaring met 1 van de 3 (4 %)

Weging: 10 %

Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring met Service-management ICT bij een gemeente.
Weging:10 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden