Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 000245
 
Opdracht: Projectleider Huisvesting schuifplan 32-36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-02-10 16:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Facilitair, Logistiek
 
Provincie: Utrecht
 
Beschrijving:
Projectleider Huisvesting schuifplan

Startdatum 01-04-2015
Einddatum 31-03-2016

: Ja, in overleg
32 tot 36 uur per week

 

De Dienst Facility Management (FM) is onderdeel van het Politiedienstencentrum (PDC) en voert taken uit op onder meer de gebieden facilitaire diensten zoals catering, schoonmaak, postdistributie en logistiek, onderhoud van gebouwen, afhandeling van schades aan gebouwen en voertuigen, uitvoeren van verhuizingen, inkoop van middelen, verstrekken van politie-uitrusting (zoals kleding) en beheer van voer- en vaartuigen.

De Dienst FM bestaat uit diverse sectoren, waaronder de sector Huisvesting. Deze sector bestaat uit de teams Ruimtemanagement, Projectmanagement en Technisch Beheer. De sector Huisvesting richt zich op het optimaal faciliteren van het korps bij de realisatie van zijn huisvestingsbehoefte op functioneel, financieel en technisch gebied. De sector is geconcentreerd ingericht.

Het betreft een schuifplan in 1e termijn.

De vorming van de Nationale Politie heeft diverse gevolgen voor de medewerker. Een daarvan betreft de verhuizing van medewerkers naar de nieuwe plaats van tewerkstelling. De herhuisvesting van medewerkers dient op korte termijn en binnen de kaders van het strategisch huisvestingsplan vorm te krijgen. Hiervoor dient een schuifplan per eenheid opgesteld te worden en een schuifplan voor het PDC.

De projectleider Huisvesting maakt deel uit van het team Projectmanagement binnen de sector Huisvesting. De projectleider stelt met een projectteam het landelijke schuifplan voor het PDC.

Werkzaamheden zijn o.a.:

- vaststellen uitgangspunten;
- inventarisatie vraag en aanbod door het hele land;
- maken vlekkenplannen;
- vaststellen verhuisbewegingen;
- afstemmen met de verschillende eenheden/operatie;
- eenheden coachen in het maken van hun schuifplannen;
- aansturen schuifplanteam PDC.


Ja, aansturen van schuifplan team PDC. Per eenheid één projectmedewerker, in totaal tien medewerkers.


Intern en extern.


Inzet in de lijn.


- Minimaal erkende afgeronde WO opleiding.
- Een afgeronde erkende HBO/WO opleiding bouwkunde, technische bedrijfskunde is een pré.
- Een afgeronde erkende Prince2 Foundation opleiding is een eis.
- Een afgeronde erkende Prince2 Practitioner opleiding is een wens.


- Minimaal 10 jaar opgedane werkervaring en kennis als projectleider met bouwkundige projecten op het gebied van huisvesting in de afgelopen 15 jaar.
- Minimaal 3 jaar relevante ervaring als projectleider huisvesting opgedaan met het opstellen en implementeren een schuifplan/schuifplannen bij een organisatie groter dan 5.000 medewerkers in de afgelopen 5 jaar.
- Aantoonbare relevante ervaring als projectleider huisvesting binnen de overheid in de afgelopen 5 jaar is een pré.
- Minimaal 2 jaar relevante ervaring als leidinggevende van een team van minimaal 5 personen opgedaan in de afgelopen 5 jaar is een wens.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare opgedane kennis en werkervaring als projectleider huisvesting met het werken volgens Prince 2 Practitioner in de afgelopen 5 jaar.


Kerncompetenties:

- probleemanalyse
- klantgerichtheid
- initiatiefrijk
- overtuigingskracht
- organisatiesensitief

 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden