Profiel (opdracht)
Functie-inhoud
Wij zoeken een tijdelijke communicatiemedewerker/junior communicatieadviseur voor het team Communicatie, een enthousiaste vakgenoot die tot het einde van dit jaar ons team komt versterken en zich er snel in thuis voelt. Het werkgebied is vooral de interne organisatie. Op jouw terrein werk je nauw samen met een senior communicatieadviseur. Je houdt je bezig met:
- opstellen en bijhouden van communicatiekalenders
- adviseren over de vorm en inzet van communicatiemiddelen
- communicatiemiddelen produceren (artikelen schrijven, nieuwsbrieven maken, teksten voor de website en intranet schrijven en bijeenkomsten voorbereiden)
- meedenken over hoe we zorgen voor draagvlak voor veranderingen
- zelfstandig de communicatie van kleinere, interne projecten organiseren
Eisen
U biedt maximaal 1 kandidaat.
Het CV (max. 5 pagina's) van de kandidaat is toegevoegd in de map achter deze vraag.
Knock out
De kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO-opleiding Communicatie.
Knock out
De kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring als
Communicatieadviseur en/of medewerker Communicatie in de afgelopen 3
jaar.
Deze ervaring dient duidelijk te blijken uit het CV en/of de referentie.
Knock out
De kandidaat is direct na gunning beschikbaar, uiterlijk 01 maart 2013 tot
01 juni 2013. Een verlenging is mogelijk.
Knock out
De kandidaat beschikt over de volgende vaardigheden:
- een goede schrijfvaardigheid
- creativiteit
- zelfstandigheid
- pro-activiteit
Deze worden getoetst in het nadere gesprek.
Knock out
Wensen
U voegt een referentie toe aan de map achter deze vraag van een eerdere opdracht als Junior communicatie. Deze referentie is niet ouder dan 3 jaar en hiervoor dient u het referentiemodel van de Gemeente helemaal in te vullen en te ondertekenen. Een onduidelijke of onvolledige ingevulde referentie alsook een referentie anders dan ons standaard referentieformulier zullen wij afwijzen en hierop de score aanpassen/ Heeft uw kandidaat eerder gewerkt als Communicatie adviseur voor een gemeente, bij voorkeur gemeente.......
|