Functie-informatie
doorontwikkelen inkoopbeleid, actualiseren en, samen met diverse organisatieonderdelen, doorvertalen naar jaarlijkse inkoopplannen;
zorgen voor implementatie van de Aanbestedingswet
onderzoeken en vertalen van ontwikkelingen op het gebied van inkoop;
op peil houden van kennis en inzicht inzake Europese en nationale wetgeving;
opbouwen en gebruik maken van (relevante) relatienetwerken;
op peil houden van actuele inkoopkennis;
terugkoppeling ontwikkelingen op inkoopgebied naar hierbij betrokken collega's;
aansturen en uitvoeren van grote inkoop- en (Europese) aanbestedingstrajecten;
adviseren en coachen collega's bij uitvoeren eigen inkooptaken;
adviseren van gemeentebestuur, management en organisatie over alle aangelegenheden betreffende de inkoopfunctie en gerealiseerde inkoopresultaten;
Waar moet je aan voldoen?
HBO+/WO diploma;
NEVI 1 en 2 diploma;
ruime ervaring als inkoopmanager of senior inkoper;
kennis van gemeentelijke organisatie- en beleidsterreinen;
analytisch en oplossingsgericht met name op terrein van organisatie en processen;
marktgerichte en commerciële instelling;
een flexibele en resultaatgerichte instelling;
zeer goede communicatieve en sociale vaardigheden, met zelfvertrouwen en overtuigingskracht;
ontwikkelingsgerichte instelling;
klantgerichte instelling.
Opdracht informatie
Startdatum |
11-3-2013 |
Einddatum |
7-6-2013 |
Optie tot verlenging |
3-6 maanden |
Aantal uur per week |
28 |
Aantal posities |
1 |
Maximum tarief |
€ 95,00 |
Aanvraag gunningscriteria