Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ17041
 
Opdracht: Senior Adviseur financieel management, 26 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-03-23 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie
 
Provincie: Noord-Holland
 
Beschrijving:

Opdrachtinformatie

Startdatum 1-4-2015
Einddatum 1-4-2016
Optie tot verlenging ja
26
Aantal posities 1
Aanvraag reden Project

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Aantoonbare ervaring met wijziging -en baselinebeheer. Niet ingeschakeld 9
Ervaring met RWS projecten en organisatie. Niet ingeschakeld 9
Aantoonbare kennis van –en ervaring met SAP en MS Excel. Niet ingeschakeld 8
Relevante opleiding op HBO/WO niveau (Bedrijfsvoering/BE). Niet ingeschakeld 8
Aantoonbare ervaring met systeemdenken + voorbeelden hiervan beschrijven in het kandidaat voorstel. Niet ingeschakeld 8
Aantoonbare ervaring met het aansturen van projectleden. Niet ingeschakeld 7
   

 

 

Het uitvoeren van de genoemde werkzaamheden. Volgens de beschrijving o.a. in de WWA en de relevante kaders; 
De taken en verantwoordelijkheden bestaan uit: 
1. Verantwoordelijk voor alle financiële aspecten binnen de projectrapportages;
a. Het periodiek opstellen van financiële rapportages / dashboarden buiten de T-rapportage;
b. Input leveren voor de financiële onderdelen van de T-rapportage 
2. Zorgen voor contractbeheersing buiten het hoofdcontract
a. Het begeleiden van de IPM-rolhouders/adviseurs bij het opstellen van het beheersplan;
b. Het controleren en adviseren bij de PV’s 
3. Contracten monitoren op uitputting/betaalplanning en betaalbaar stellen prestaties
a. Het betaalbaar stellen van opdrachten(PV) in SAP  en het bijhouden van urenregistratie van inhuuropdrachten;
b. Het uitvoeren van andere (administratieve) financiële activiteiten in SAP
c. Ramingen/begrotingen/prognose/budgetreeksen/onvoorzien(PM05);
d. Financiële (voortgang) analyse(Realisatiecijfers)(PES).
4. Het aansturen van projectondersteuning mbt SAP- administratie:
a. Irt het verzorgen van aanvragen tot bestellen(van Light tot en met Hoofdcontract), ondersteund door het elektronisch inkoopdossier; 
b. Irt het verzorgen van de financiële verwerking van voorstellen tot aanpassing van kabels en leidingen (VTA);
5. Baselinebeheer
a. Het implementeren, verzorgen en monitoren van het VTW-proces in de VTW-tool; 
b. Het inzichtelijk maken van de wijzigingen op het project;
6. Het beantwoorden van vragen, het geven/opstellen van adviezen;
7. Bijdragen aan het professionaliseren van het werkgebied;
8. Het verzorgen van de interne communicatie en het creëren van draagvlak; 
9. Het deelnemen aan overleg, het afstemmen/het voeren van overleg met betrokkenen. 
10. Aanjager bewustwording en uitvoering van processen gerelateerd aan projectbeheersing binnen het projectteam
11. Het vervangen van de manager projectbeheersing voor bovengenoemd taakveld bij afwezigheid.
 

 

 
Type opdrachtgever: Rijkswaterstaat
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden