Het uitvoeren van de genoemde werkzaamheden. Volgens de beschrijving o.a. in de WWA en de relevante kaders;
De taken en verantwoordelijkheden bestaan uit:
1. Verantwoordelijk voor alle financiële aspecten binnen de projectrapportages;
a. Het periodiek opstellen van financiële rapportages / dashboarden buiten de T-rapportage;
b. Input leveren voor de financiële onderdelen van de T-rapportage
2. Zorgen voor contractbeheersing buiten het hoofdcontract
a. Het begeleiden van de IPM-rolhouders/adviseurs bij het opstellen van het beheersplan;
b. Het controleren en adviseren bij de PV’s
3. Contracten monitoren op uitputting/betaalplanning en betaalbaar stellen prestaties
a. Het betaalbaar stellen van opdrachten(PV) in SAP en het bijhouden van urenregistratie van inhuuropdrachten;
b. Het uitvoeren van andere (administratieve) financiële activiteiten in SAP
c. Ramingen/begrotingen/prognose/budgetreeksen/onvoorzien(PM05);
d. Financiële (voortgang) analyse(Realisatiecijfers)(PES).
4. Het aansturen van projectondersteuning mbt SAP- administratie:
a. Irt het verzorgen van aanvragen tot bestellen(van Light tot en met Hoofdcontract), ondersteund door het elektronisch inkoopdossier;
b. Irt het verzorgen van de financiële verwerking van voorstellen tot aanpassing van kabels en leidingen (VTA);
5. Baselinebeheer
a. Het implementeren, verzorgen en monitoren van het VTW-proces in de VTW-tool;
b. Het inzichtelijk maken van de wijzigingen op het project;
6. Het beantwoorden van vragen, het geven/opstellen van adviezen;
7. Bijdragen aan het professionaliseren van het werkgebied;
8. Het verzorgen van de interne communicatie en het creëren van draagvlak;
9. Het deelnemen aan overleg, het afstemmen/het voeren van overleg met betrokkenen.
10. Aanjager bewustwording en uitvoering van processen gerelateerd aan projectbeheersing binnen het projectteam
11. Het vervangen van de manager projectbeheersing voor bovengenoemd taakveld bij afwezigheid.