Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ01220
 
Opdracht: Medewerker Uitkeringsadministratie
 
Sluitingsdatum: 2013-02-26 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Opdracht informatie

 

Startdatum 4-3-2013
Einddatum 19-4-2013
Optie tot verlenging Ja
Aantal posities 1
Aanbiedingen totaal 0
Aanvraag reden Anders

 

Profiel informatie

 

   
  De gemeente is op zoek naar een medewerker uitkeringsadministratie.
Het betreft een medewerker uitkeringsadministratie op het gebied van het voeren van de uitkeringsadministratie van bijstandsuitkeringen (WWB). De medewerker moet de uitkeringsadministratie volledig zelfstandig kunnen uitvoeren. Het betreft het verrichten van mutaties, verwerken van inkomstenverklaringen en het berekenen van de uitkering.

De kandidaat:

- Is per direct beschikbaar
- Heeft ervaring met GWS en de WWB
- Ervaring met PKO is een pré

Het is een functie voor 32-36 uren in overleg.

 

Aanvraag gunningscriteria

 

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal afgeronde MBO opleiding Niet ingeschakeld 8
Minimaal 2 jaar ervaring op de afdeling Werk en Bijstand van de gemeente Alphen aan den Rijn Ingeschakeld  
Aantoonbare relevante werkervaring met GWS en WWB Niet ingeschakeld 8
Kandidaat is per direct beschikbaar. Ingeschakeld  
   

 

Uren en werkdagen

32
Werkdagen Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden