Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: Medewerker Uitkeringenadministratie
 
Sluitingsdatum: 2015-03-25 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 1-4-2015
Voltooiing opdracht: 1-7-2015
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: maximaal €23
Vakgebied: Administratief/secretarieel
Uren: 18 per week
Aantal FTE: 0.5
Type: 2B dienst     

 

Opdrachtomschrijving

 

Gemeente investeert in mensen, arbeidsplaatsen en voorzieningen.
Gemeente bouwt aan de toekomst en bied een bruisend horeca- en winkelcentrum, hoogwaardige industrie, sport, cultuur en werkgelegenheid.
Kortom een betaalbare, duurzame, sociale en gastvrije gemeente. De klant als centraal vertrekpunt is kenmerkend voor onze organisatie. Wij zijn daarin ambitieus, ondernemend, resultaatgericht, lerend en gericht op samenwerking.

Wil je jezelf ontwikkelen en jouw bijdrage leveren om de toekomst van Uden, samen met leuke collega’s, op excellente wijze inhoud en vorm te geven? Kies dan voor een baan met toekomst bij de gemeente Uden. Wij zoeken nu een enthousiaste kandidaat voor de opdracht als



Medewerker Uitkeringenadministratie
18 upw tijdelijk tot 1 augustus


Algemeen
De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen de afdeling Maatschappelijke dienstverlening. Deze afdeling bestaat uit de 3 teams Beleid, Maatschappelijke dienstverlening en Ondersteuning. De medewerker uitkeringenadministratie valt rechtstreeks onder de teamleider Ondersteuning.

Wat ga je doen?

-het berekenen, invoeren en betaalbaar stellen van uitkeringen;

-het administratief toetsen en het controleren van de invoer met betrekking tot de Participatiewet, Jeugdwet en Wet maatschappelijke ondersteuning en aanverwante  regelingen;

-het verwerken van inkomstenopgaven, wijzigingen en signalen;

-het invoeren van gegevens in het systeem (GWS4all);

-het voeren van debiteurenadministraties.

.
 
Kandidaatomschrijving

Wat zoeken wij?
MBO werk- en denkniveau op boekhoudkundig/administratief gebied met minimaal 1 jaar ervaring als medewerker uitkeringenadministratie.
Kennis en ervaring met GWS.
Kennis van de gemeentelijke organisatie, haar interne beleid, regels en procedures, wetgeving, geautomatiseerde systemen en nieuwe ontwikkelingen


Gespreksplanning
De gesprekken zullen plaatsvinden op 30 maart 2015


Toelichting op rooster
Uren, werkdagen en -tijden Het aantal uren bedraagt 18 uren per week tot 1 augustus 2015. De werkzaamheden dienen gezien de inhoud van de functie op het gemeentehuis van de gemeente Uden te worden uitgevoerd. De daadwerkelijke invulling vindt plaats in overleg


Eisen
 
MBO opleiding op financieel/ administratief gebied
Wij vragen een financieel/ administratieve opleiding op MBO niveau. MEAO op gelijkwaardig. Dit moet blijken uit uw CV.
Werkervaring als medewerker uitkeringenadministratie van minimaal 1 jaar
U hebt werkervaring als medewerker uitkeringenadministratie van minimaal 1 jaar. Dit moet blijken uit uw CV.
 
 
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte

-VAR verklaring (ingeval van ZZP)

 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 20 %
 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %

 
Kennis van- en ervaring met GWS4 all
U hebt ervaring met het werken met GWS 4 all. Dit blijkt uit uw CV
Weging:40 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden