Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 000296
 
Opdracht: Senior Projectmedewerker PDC Servicedesk FM, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-03-24 15:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Facilitair
 
Provincie: Utrecht
 
Beschrijving:
18-05-2015
31-12-2015
Ja, in overleg
36 uur per week


Het projectteam Service Desk Facility Management Nationale Politie, als onderdeel van de Dienst IAR Facility Management (FM), heeft tot taak het opzetten en inrichten van een Landelijke Service Desk Facility Management en het ontwerpen en implementeren van processen waarmee deze servicedesk kan werken. Dit vindt gefaseerd plaats, vooruitlopend op de landelijke werking na afronding van de personele reorganisatie van de Nationale Politie.
 


Transitie en implementatie van verschillende facilitaire servicedesks naar één centrale servicedesk.



Faciliteren bij het vormgeven van een centrale Facilitaire servicesdesk. Ondersteuning bij implementatie en de organisatie rondom de transitie. Borgen van projectspecificaties. En zorgdragen voor een tijdige en correcte afronding en de daarbij behorende nazorg.


-Vormgeven van een gedetailleerd migratieplan, specifiek per (voormalig) korps;

-Beschrijven, voorbereiden, inregelen en uitvoeren van de migratie van 27 lokale facilitaire servicedesks naar 1 centrale facilitaire servicedesk;

-Verzorgen van rapportages.




Geen



Afstemming met verschillende diensten binnen het PDC en de eenheden.



Project


-Een afgeronde erkende HBO opleiding is een eis.

-Een afgeronde erkende HBO opleiding in de richting van Facilitair Management is een wens.

-Een afgeronde erkende Prince2 Foundation certificering is een eis.

 

-In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar relevante ervaring als projectmedewerker binnen het domein Facilitaire Services is een eis.

-In de afgelopen 5 jaar uitgebreide kennis van en ervaring opgedaan met FMIS Planon is een eis.

-In de afgelopen 5 jaar aantoonbare ervaring opgedaan met procesinrichting in een administratieve organisatie binnen het domein Facilitaire Services  is een wens.

-In de afgelopen 5 jaar aantoonbare kennis en ervaring opgedaan met de inrichting en implementatie van processen van een servicedesk binnen het facilitaire domein is een wens.

-In de afgelopen 5 jaar aantoonbare ervaring opgedaan met het helpen opzetten van een facilitaire servicedesk is een wens.

-In de afgelopen 5 jaar uitgebreide kennis van en ervaring opgedaan met FMIS Planon als superuser is een wens.

-Aantoonbare ervaring in een ondersteunende rol (bijvoorbeeld als projectmedewerker/ondersteuner) met de implementatie van verschillende facilitaire servicedesks naar één centrale servicedesk is een wens. Deze ervaring dient niet ouder dan 5 jaar te zijn.

 

Kerncompetenties

-analytisch vermogen;

-organisatievermogen;

-accuratesse;

-samenwerken;

-klantgerichtheid.

Naar bovenstaande vijf (kern)competenties wordt verwezen op het template voor het invullen van de referentie.

 

 

Overige competenties 
probleemanalyse, flexibiliteit, initiatiefrijk, verbinden, overtuigingskracht, organisatiesensitiviteit



Planning / Afspraken

De intakegesprekken zullen plaatsvinden in week 14/15.
30-03-2015


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen. Maakt u geen gebruik van bijgevoegde template ZAL uw bieding terzijde worden gelegd. Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
Vul het Template Referentie (kern)competenties in voor het aanleveren van minimaal één referentie (niet ouder dan 5 jaar), aan de hand van de weergegeven (kern)competenties in de aanvraag te weten: analytisch vermogen; organisatievermogen; accuratesse; samenwerken; klantgerichtheid. Verwijzing naar referenties die staan vermeld in het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar relevante ervaring als projectmedewerker binnen het facilitaire domein is een eis. De functie alsmede het domein moet duidelijk blijken/herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.
 
In de afgelopen 5 jaar uitgebreide kennis van en ervaring opgedaan met FMIS Planon is een eis. De werkervaring moet duidelijk blijken/herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.
 
Een afgeronde erkende HBO opleiding is een eis. Er dient een duidelijk leesbaar kopie van het diploma te worden bijgevoegd.
 
Een afgeronde erkende Prince2 Foundation certificering is een eis. Er dient een duidelijk leesbaar kopie van het certificaat te worden bijgevoegd



Inhoudelijke CV wensen
25 % In de afgelopen 5 jaar aantoonbare ervaring opgedaan met procesinrichting in een administratieve organisatie binnen het Facilitaire domein is een wens. Dit moet duidelijk herkenbaar/gearceerd zijn in het CV van de kandidaat. Scoreverdeling: Bij niet aangetoond of tot 1 jaar: 0/5 Bij 1 tot 2 jaar: 1/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5
20 % In de afgelopen 5 jaar aantoonbare ervaring opgedaan met het helpen opzetten/inrichten van een facilitaire servicedesk in een ondersteunende rol is een wens. Dit moet duidelijk herkenbaar/gearceerd zijn in het CV van de kandidaat. Scoreverdeling: Bij niet aangetoond of tot 1 jaar: 0/5 Bij 1 tot 2 jaar: 1/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5
15 % In de afgelopen 5 jaar aantoonbare opgedane kennis van en ervaring opgedaan met de inrichting van processen van een servicedesk binnen het Facilitaire domein is een wens. Dit moet duidelijk herkenbaar/gearceerd zijn in het CV van de kandidaat. Scoreverdeling: Bij niet aangetoond of tot 1 jaar: 0/5 Bij 1 tot 2 jaar: 1/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5
15 % Aantoonbare ervaring in een ondersteunende rol (bijvoorbeeld als projectmedewerker/ondersteuner) met de implementatie van verschillende facilitaire servicedesks naar één centrale servicedesk is een wens. Deze ervaring dient niet ouder dan 5 jaar te zijn. Dit moet duidelijk herkenbaar/gearceerd zijn in het CV van de kandidaat. Scoreverdeling: Bij niet aangetoond of tot 1 jaar: 0/5 Bij 1 tot 2 jaar: 1/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5
15 % Een afgeronde erkende HBO opleiding in de richting van Facilitair Management is een wens. Er dient een duidelijk leesbaar kopie van het diploma te worden bijgevoegd. Scoreverdelng: Bij geen diploma toegevoegd: 0/5 Bij andersoortig diploma: 1/5 Bij MBO richting Facilitair Management: 2/5 Bij MBO Faciliair Management: 3/5 Bij HBO richting Facilitair Management: 4/5 Bij HBO Facilitair Management: 5/5
10 % In de afgelopen 5 jaar uitgebreide kennis van en ervaring opgedaan als superuser met FMIS Planon is een wens. De gebruikersrol en Planon moet duidelijk blijken/herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Scoreverdeling: Bij niet aangetoond of tot 1 jaar: 0/5 Bij 1 tot 2 jaar: 1/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5


Planning
18-03-2015 00:00
20-03-2015 16:00
23-03-2015 23:59
24-03-2015 15:00
25-03-2015 00:00
17-04-2015 23:59
 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden