Als senior medewerker dienstverlening balie (burgerzaken) heb je de volgende verantwoordelijkheden:
- Je bent inhoudelijk aanspreekpunt (senior) voor de medewerkers van de balie teams
- Je handelt bijzondere en complexe aanvragen op gebied van burgerzaken af
- Je draagt de gewenste organisatiecultuur uit en toont voorbeeldgedrag
- Je reageert proactief op signalen van klanten over de actualiteit en kwaliteit van informatie op onze website
- Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken aan de balies in het stadskantoor en op de deellocaties
- Je grijpt direct in als de situatie dat vraagt en signaleert knelpunten.
- Je initieert verbetering van werkprocessen
- Je draagt kennis over aan nieuwe medewerkers
- Je coacht (nieuwe) medewerkers
In deze functie zijn dienstverlenende vaardigheden leidend. Je beschikt over de competenties resultaatgerichtheid, klantgerichtheid en samenwerken, leidinggeven, plannen & organiseren, mondelinge en schriftelijke communicatie, omgevingsbewustzijn.. Daarnaast ben je professioneel, zakelijk, deskundig, vriendelijk, klantgericht, flexibel, kwaliteitsgericht en beschik je over een goed aanpassingsvermogen.
Overige eisen:
Je hebt een HBO niveau
Je hebt een diploma Opleiding Adviseur Lokale Overheid (voorheen HBDO)
Je hebt zeer ruime ervaring op het vakgebied Burgerzaken en bij voorkeur ook met parkeren, belastingen, bouwen en wonen en sociale zaken. Je hebt tenminste 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
Je bent representatief, enthousiast, positief en vriendelijk naar klanten en collega’s
Je neemt zelf verantwoordelijkheid voor je werk en het teambelang en toont je betrokken
Je staat stevig in je schoenen en bent vasthoudend
Opdracht informatie