Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 293
 
Opdracht: Projectleider Realisatie papierarm werken, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-03-31 17:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Facilitair, ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Aanvraagnummer

293

Aanvang

z.s.m.

Duur

9 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

36

Verloopt op

31-03-2015 17:00

 

 

Opdracht/aard van de werkzaamheden
De komende jaren wordt het stadhuis van de gemeente gerenoveerd en verkleind. Het doel is om na deze verbouwing zoveel mogelijk papierloos en plaats- en tijdonafhankelijk te werken. Veel medewerkers hebben op dit moment nog een aanzienlijke hoeveelheid papier / archief in kasten op hun werkplek. Het huisvestingsconcept voor het stadhuis staat of valt met digitaal (papierarm) werken. In de overgangsperiode moet de hoeveelheid papier worden teruggedrongen naar 1 m per persoon. De projectleider “realisatie papierarm werken” is verantwoordelijk voor deze overgang. De projectleider digitalisering is daarnaast verantwoordelijk voor:

-In kaart brengen van de aard en omvang van de problematiek per afdeling (hoeveel meter dossiers moeten worden gedigitaliseerd, overgedragen, vernietigd) op basis van de verhuisplanning verbouwing stadhuis.

-Regie op overbrengen papier van werkplekken naar archief. Een deel van de archieven bij de werkplekken wordt onder regie van de projectleider “Realisatie papierarm werken” op de juiste wijze door de betreffende afdelingsmedewerkers geschoond, en vervolgens overgedragen aan het team Informatiebeheer voor adequate archivering.

-Digitalisering en organiseren draagvlak. Een deel van het papier bij de werkplekken moet worden gedigitaliseerd. De projectleider “Realisatie papierarm werken” is verantwoordelijk voor het organiseren van draagvlak onder medewerkers om de activiteiten behorende bij de digitalisering uit te voeren. In dit traject vindt afstemming plaats met het reeds lopende project zaakgericht werken.

-Vernietigen overige papierstromen.

 

Vereisten / gunningscriteria:

-Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (20%)

-In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar ervaring met projecten van vergelijkbare omvang (50%)

-Enige bekendheid met gemeentelijke archiefprocessen (20%)

-Uurtarief vanaf € 50,00 en gemaximeerd op € 75,00 inclusief reis- en marktplaatskosten/exclusief BTW (10%)

 

De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

-Overtuigen, stelt zich in verbinding met de klant en belicht en sluit ideeën van beide partijen op elkaar aan;

-Organiseren van draagvlak, krijgt klanten "mee" op basis van argumenten en enthousiasme;

-“Aanpakken, doorpakken en afmaken”.

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden