Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ00850
 
Opdracht: Administratief medewerker
 
Sluitingsdatum: 2012-11-28 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

De functie start met 20 uur per week in december.
Vanaf januari dient de kandidaat 36 uur beschikbaar te zijn.

Administratie Schuldhulpverlening Binnen de gemeente wordt de 1e fase (van het 3-fasenmodel NVVK) van de schuldhulpverlening uitgevoerd door gemeentelijke consulenten schuldhulpverlening. De 2e en 3e fase is uitbesteed aan Plangroep en het budgetbeheer aan Plangroep Solutions. De in te huren kandidaat zal het administratieve deel van het werk van de gemeentelijke schuldhulpverleners (deels) overnemen.
Het gaat daarbij om:
- het voeren van correspondentie met clienten en schuldeisers. - het verwerken van informatie in ons systeem (GWS).
- het nabellen van schuldeisers, deurwaarders, en instanties.
- het aanmaken van dossiers en ordenen van informatie.
- alle andere administratieve taken die zich kunnen voordoen.

De kandidaat die wij zoeken:
-is in staat zelfstandig vorm en inhoud te geven aan deze voor ons nog betrekkelijk nieuwe functie
-heeft minimaal 3 jaar ervaring als administratieve kracht in een schuldhulpverleningsorganisatie -heeft daarnaast ook een brede administratieve ervaring op andere terreinen
-Is per direct beschikbaar -Is stressbestendig
-Beschikt over goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden
-Past in een team van gedreven veeleisende dames
-Is zeer nauwkeurig
-Is zich bewust van de impact die een schuldhulpverleningstraject voor clienten voor schuldeisers kan hebben

Aanvraag gunningscriteria Omschrijving Knock-out Belang (1 = minst, 10 = meest)
Afgeronde HBO opleiding 6
Kennis van GWS 8
Minimaal 3 jaar actuele werkervaring als schuldhulpverlener Knockout
Administratieve werkervaring 8
Per direct beschikbaar Knockout

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden