Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2013-102
 
Opdracht: Subisidieverwerver/adviseur externe financiering
 
Sluitingsdatum: 2013-03-15 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie
 
Provincie: Limburg
 
Beschrijving:

 

Startdatum 1 april 2013
Einddatum 1 oktober 2013
Min. uurtarief  
Max. uurtarief € 95,00
Uren per week 36
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 1 keer, 6 maanden

 

 

De opdrachtomschrijving

Opdrachtomschrijving:
Afdelingen, programmateams, projectleiders, directieteam en strategische partners te attenderen op financieringsmogelijkheden met derde geldstromen;
Deze partners enthousiasmeren en ondersteunen bij het opstellen en indienen van aanvragen;
Deze partners ondersteunen en faciliteren bij het implementeren van de uit de aanvragen voortvloeiende projecten. Hierbij moet vooral gedacht worden aan het, i.s.m. de afdeling bedrijfsvoering, inrichten van de financiële organisatie, de aansluiting op de reguliere gemeentebegroting en de co-financiering van menskracht en middelen en de interne controle (IC) t.b.v. de verantwoording naar de subsidieverstrekker.

 

 

De kandidaatomschrijving

De gemeente zoekt een subsidieverwerver die:
kennis heeft van de subsidieregelingen op Europees, landelijk en provinciaal niveau;
kennis en ervaring heeft in het werken in een centrum gemeente met ca 100.000 inwoners en een strategische toekomst visie;• in staat is om de diverse gemeentelijke afdelingen en strategische partners te motiveren om gebruik te maken van derde geldstromen teneinde een bijdrage te leveren aan de visie en programma’s;
in staat is om afdelingen te ondersteunen bij het opstellen van aanvragen;
in staat is om beschikkingen zowel inhoudelijk als financieel binnen de gemeentelijke organisatie te implementeren;
beschikt over financial engineering in die zin dat middels reeds gefinancierde projecten en activiteiten middelen inverdiend worden.

We zoeken een enthousiaste, initiatiefrijke kandidaat, die zich gemakkelijk beweegt in gemeentelijke en regionale netwerken en die in staat is mensen te motiveren en activeren. Naast de inhoudelijke en technische kennis en kunde die de functie vraagt, gaat het dus om een kandidaat, die gemakkelijk contacten legt en relationeel vaardig is, zich inleeft in de situatie van anderen en van daaruit adviseert en ondersteunt.

 

 

De planning

 

Datum publicatie 8 maart 2013
Sluiting vragen 10 maart 2013
Beantwoording vragen 12 maart 2013
Sluiting opdracht 15 maart 2013
Gesprekken 21 maart 2013
Terugkoppeling 25 maart 2013

 

 

Eisen

Je dient te beschikken over een afgeronde HBO of WO-opleiding, kopie diploma bijvoegen.

Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring met subsidieverwerving van rijk, provincie en EG ten behoeve van lokale overheden, aantoonbaar in CV.

Je hebt kennis en ervaring in het werken in een centrumgemeente met minimaal 60.000 inwoners en een strategische toekomstvisie, aantoonbaar in CV.

Indien je een leverancier bent dien je te beschikken over een G-Rekening* of een NEN Certificaat*. Zonder deze gegevens nemen wij je bieding niet in behandeling.

Indien je ZZP’er bent dien je in het bezit te zijn van een VAR Verklaring WUO of DGA 2012 en een uitreksel handelsregister. Zonder deze documenten nemen wij je bieding niet in behandeling.

Het CV dient voorzien te zijn van twee uitgeschreven recente en relevante referentiesprojecten van (voormalig) opdrachtgevers

 

 

Gunningscriteria

 

Je hebt kennis en ervaring op het gebied van subsidieverwerving bij een centrumgemeente met tussen de 60.000 en 80.000 inwoners, aantoonbaar in CV.

5%

Je hebt kennis en ervaring op het gebied van subsidieverwerving bij een centrumgemeente met tussen de 80.000 en 90.000 inwoners, aantoonbaar in CV.

10%

Je hebt kennis en ervaring op het gebied van subsidieverwerving bij een centrumgemeente met meer dan 90.000 inwoners, aantoonbaar in CV.

15%

Je hebt minimaal 3 jaar doch maximaal 5 jaar werkervaring met subsidieverwerving van rijk, provincie en EG ten behoeve van lokale overheden, aantoonbaar in CV.

5%

Je hebt minimaal 5 jaar doch maximaal 8 jaar werkervaring met subsidieverwerving van rijk, provincie en EG ten behoeve van lokale overheden, aantoonbaar in CV.

10%

Je hebt minimaal 8 jaar werkervaring met subsidieverwerving van rijk, provincie en EG ten behoeve van lokale overheden, aantoonbaar in CV.

15%

Je hebt kennis en ervaring met Financial Engineering in casu met het opstellen van aanvragen voor reeds gefinancierde projecten, zodat een inverdieneffect ontstaat, aantoonbaar in CV.

15%

Je bent in staat administratieve bepalingen van de subsidieverstrekker afdelingsspecifiek, dat wil zeggen op afdelingsniveau, te verbinden aan de gemeentelijke administratie.

10%

Je bent in staat administratieve bepalingen van de subsidieverstrekker generiek, dat wil zeggen afdelingsoverstijgend, te verbinden aan de gemeentelijke administratie.

15%

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden