Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ01419
 
Opdracht: medewerker Uitkeringsadministratie
 
Sluitingsdatum: 2013-03-19 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie
 
Provincie: Drenthe
 
Beschrijving:

Functie omschrijving

 

De werkzaamheden voor een medewerker uitkeringsadministratie bestaan uit voornamelijk uit die waardoor de klant de uitkering krijgt waar hij of zij recht op heeft. Betrokkene dient derhalve  een brede kennis van de bijstandwet te hebben om de de WWB, WIJ, IOAW en IOAZ  te kunnen verwerken. Kortom; moet ervaring hebben voor wat betreft de werkzaamheden op een administratie van Sociale Zaken.

Desbetreffende persoon moet aan de hand van door de klant aangeleverde stukken weten weten of dit wel of niet gevolgen heeft voor een uitkering.

 

Eisen:

oonstroken en uitkeringsspecifikies kunnen lezen en interpreteren
Beschikkingen kunnen lezen en verwerken
Kennis van belastingen en dan met name van de heffingskortingen is gewenst
Terugvorderingen kunnen berekenen
Kennis van bijzondere bijstand
Stress bestendig zijn
Collegiaal zijn en in team verband kunnen werken
Met SZWnet kunnen werken
Na een korte inwerkperiode zelfstandig een uitkerigingsbestand kunnen beheren en onderhouden. (Letterverdeling)
Klanten telefonisch te woord staan.

 

Opdracht informatie

 

Startdatum 3-4-2013
Einddatum 27-9-2013
Optie tot verlenging ja
Aantal uur per week 36
Aantal posities 1
Maximum tarief € 32,50

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
minimaal afgeronde mbo-opleiding Niet ingeschakeld 8
Minimaal drie jaar ervaring op een uitkeringenadministratie met de werkzaamheden zoals genoemd in de bijlage, bij een gemeente Ingeschakeld  
Aantoonbare kennis en ervaring met SZWnet Ingeschakeld  
Kennis van de Bijstandswet (zie bijlage) Ingeschakeld  
Er wordt voldaan aan de beschikbaarheideisen Ingeschakeld  
   

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden