Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ14495
 
Opdracht: Projectleider KCC, 16 u/w
 
Sluitingsdatum: 2015-10-05 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Communicatie, ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Utrecht
 
Beschrijving:

Opdrachtinformatie

Startdatum 2-11-2015
Einddatum 31-12-2015
Optie tot verlenging ja
16
Aantal posities 1
Aanvraag reden Project

 

 

Voor het team Klant Contact Centrum zoeken wij een projectleider optimalisatie KCC voor 16 uur per week voor de duur van 2 maanden.     
 
 
 
Je taken
•Optimaliseren van de werkprocessen met als speerpunt  telefonie;
•Het opstarten van een verbeterproject telefonische bereikbaarheid van de vakteams gemeente breed;
•Het opstellen van een advies m.b.t. de verdeling van de taken binnen het KCC . 

Jouw kwaliteiten
•Je hebt een afgeronde op HBO/WO niveau;
•Ervaring met Klant Contact Centrum;
•Kennis en ervaring van de ICT op KCC gebied, met name Exxcellence;
•Je bent resultaatgericht. Goed luisteren, samenvatten en doorvragen zijn kenmerkende vaardigheden die bij jou passen;
•Je bent communicatief vaardig en kan omgaan met mensen met diverse achtergronden.
 
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden