Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 009106
 
Opdracht: Medewerker Bestekzaken, 28-32 u/w
 
Sluitingsdatum: 2015-11-25 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Beton- en waterbouw, Riolering grond- en wegenbouw
 
Provincie: Gelderland
 
Beschrijving:
04-01-2016
30-06-2016
28
32
8
4
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


Opdracht omschrijving
De afdeling Uitvoering Werken is opgebouwd uit 3 teams: ABGR (aanbestedingen, bouwrechtelijke en grondzaken en regiotaxi), ORW (ontwerp realisatie werken) en PMCB (projectmanagement en consessiebeheer) die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van de provinciale weg- en infrastructuurprojecten. Dit varieert van aanbesteding tot aanleg en/of reconstructie van provinciale wegen, rotondes, fietspaden of kunstwerken. Daarnaast is de afdeling verantwoordelijk voor het openbaar vervoer, de bodemsanering en nazorg van stortplaatsen.
 
Aankomende periode moeten weer veel aanbestedingen gepubliceerd worden zodat de projecten op tijd door de aannemers uitgevoerd kunnen worden. Voor het begeleiden van deze aanbestedingen zoeken wij een nieuwe medewerker Bestekzaken.
 
De medewerker Bestekzaken maakt deel uit van het cluster Bestekszaken dat onderdeel is van het team ABGR. Je werkt in een dynamische omgeving waarbij je gemakkelijk kunt schakelen en inspelen op nieuwe ontwikkelingen zoals het gewijzigde aanbestedingsbeleid per april 2016.
 

De werkzaamheden zijn:

-controleren van concept bestekken (RAW) en eventueel UAV-gc contracten vakinhoudelijk op juistheid en volledigheid, waarbij het moederbestek als basis dient;

begeleiden van het aanbestedingsproces van publicatie in Negometrix tot het gunnen van de feitelijke opdracht. Tevens interpreteren, beoordelen en de juiste afweging maken om tot publicatie over te gaan met inachtneming van het wettelijke aanbestedingsbeleid;

-in consensus-bijeenkomsten de beoordelaars tot een goed onderbouwd en juist verwoord overeenstemmingsbesluit brengen.


Wij zijn op zoek naar een medewerker Bestekzaken die voldoet aan het volgende profiel:
   

-minimaal een afgeronde HBO opleiding;

-ruime ervaring met de aanbestedingstool Negometrix en weet deze tool juist toe te passen;

-minimaal 3 jaar ervaring opgedaan met het controleren van concept RAW bestekken en/of UAV-gc contracten;

-minimaal 3 jaar ervaring met het begeleiden van een aanbestedingsproces van publicatie tot het gunnen van de feitelijke opdracht;

-ervaring met het toepassen van de beoordelingssystematiek is een pré;

-bij voorkeur ervaring opgedaan om in een concensus-bijeenkomst de beoordelaars tot een goed onderbouwd en juist verwoord overeenstemmingsbesluit te brengen;

-relevante werkervaring bij een provincie en bekend met de provinciale systemen is een pré;

-bij voorkeur ervaring met het opstellen van RAW-bestekken en/of UAV-gc contracten;

-goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;

-open en gemakkelijk benaderbaar;

-teamplayer;

-gestructureerd, een goede planner, doelgericht en voldoende overtuigingskracht;

-integer, in staat verschillende belangen tegen elkaar af te wegen om tot een goede beoordeling te komen.


Tarief
Minimaal: € 50,00
Maximaal: € 65,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal een afgeronde HBO opleiding. Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.

De kandidaat beschikt aantoonbaar over ruime ervaring met de aanbestedingstool Negometrix en weet de gunnings- en selectiecriteria binnen deze tool juist toe te passen. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting op welke wijze en vanuit welke rol de gevraagde ervaring is opgedaan.
 
De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring (opgedaan in de periode 2005 - 2015) met het controleren van concept bestekken en/of UAV-gc contracten. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting op welke wijze en vanuit welke rol de gevraagde ervaring is opgedaan.
 
De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal 3 jaar ervaring (opgedaan in de periode 2010-2015) met het begeleiden van een aanbestedingsproces van publicatie tot het gunnen van de feitelijke opdracht. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting op welke wijze en vanuit welke rol de gevraagde ervaring is opgedaan.


Inhoudelijke CV wensen
30 % De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring (opgedaan in de periode 2010-2015) met het toepassen van de beoordelingssystematiek. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting twee opdrachten/projecten waaruit blijkt op welke wijze en vanuit welke rol de gevraagde ervaring is opgedaan.
30 % De kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring met het opstellen van RAW-bestekken en/of UAV-gc contracten. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting een opdracht/project waaruit blijkt op welke wijze en vanuit welke rol de gevraagde ervaring is opgedaan.
20 % De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring opgedaan om in een concensus-bijeenkomst de beoordelaars tot een goed onderbouwd en juist verwoord overeenstemmingsbesluit te brengen. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting een opdracht/project waaruit blijkt op welke wijze en vanuit welke rol de gevraagde ervaring is opgedaan.
20 % De kandidaat beschikt aantoonbaar over relevante werkervaring bij een provincie en is bekend met de provinciale systemen. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting een opdracht/project waaruit blijkt op welke wijze en vanuit welke rol de gevraagde ervaring is opgedaan.



Planning
12-11-2015 00:00
18-11-2015 23:59
19-11-2015 23:59
25-11-2015 23:59
26-11-2015 00:00
10-12-2015 23:59
 
Type opdrachtgever: Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden