Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ14102
 
Opdracht: Klantmanager Sociale Zaken, 28 u/w
 
Sluitingsdatum: 2015-12-29 11:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

Opdrachtinformatie

Startdatum 1-2-2016
Einddatum 1-7-2016
Optie tot verlenging nee
28
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders

 

 

De volgende taken horen bij de functie klantmanager sociale zaken (inkomen)

-Je informeert en begeleidt klanten van sociale zaken van begin tot eind op het gebied van rechtmatigheid.

-Je draagt de verantwoordelijkheid voor aanvragen levensonderhoud en bijzondere bijstand.

-Daarnaast voer je heronderzoeken, mutaties, beëindigingen, terugvordering en maatregel- en boetebeoordeling uit.

-Je bent verantwoordelijk voor je eigen klantenbestand.

-Je adviseert over het gemeentelijk minimabeleid en zorgt ervoor dat de klanten krijgen waar ze recht op hebben.

-Je stelt rapportages en beschikkingen op en registreert correct in GWS.

-Met betrekking tot probleemsituaties zoek je samen met de klant naar een integrale oplossing. Je zoekt hierbij naar de vraag achter de vraag.

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden