Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: Senior vergunningverlener, 32 u/w
 
Sluitingsdatum: 2016-03-08 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Openbare orde en veiligheid
 
Provincie: Flevoland
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 20-3-2016
Voltooiing opdracht: 20-6-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €65 per uur
Vakgebied: Openbare orde & Veiligheid
Uren: 32 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 

 

Opdrachtomschrijving

 
Senior vergunningverlener
Stroomt er bij jou bloedgroep D van Dienstverlening door je bloed en ben je een echte teamspeler? Ben jij degene die altijd kritisch is en graag zaken grondig uitzoekt? Ben jij bovendien een doortastende, flexibele, besluitvaardige en enthousiaste collega, dan hebben wij een mooie functie voor jou!


De afdeling Dienstverlening:
Binnen de afdeling Dienstverlening komen vele klantcontacten bij elkaar. De inwoners en ondernemers staan centraal en het leveren van toegevoegde waarde in de dienstverlening van de gemeente is ons streven.
De afdeling Dienstverlening bestaat uit vier teams en is verantwoordelijk voor een breed takenpakket zoals o.a. vergunningverlening, toezicht & handhaving, belastingen, geo-informatie, veiligheid & evenementen, bestemmingsplannen en burgerzaken, telefonie & informatiebalie (receptie). De afdeling Dienstverlening biedt haar werknemers een uitdagende en professionele werkomgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Het team Veiligheid, Toezicht en Ondersteuning (VTO)
Het team bestaat uit ca. 23 fte’s en houdt zich o.a. bezig met een breed spectrum van bestuursrechtelijke uitvoeringszaken, verzorgt het applicatiebeheer voor primaire bedrijfsprocessen binnen de afdeling,  zorgt  voor het tot stand komen van het uitvoeringsbeleid en de implementatie daarvan, voert de regie op integrale handhaving en geeft afdelingsbrede juridische ondersteuning. Wij werken nauw samen met inwoners, ondernemers en instellingen. Service- en resultaatgericht werken vinden wij belangrijk, net als betrokkenheid en aanspreekbaarheid.

Voor dit team zijn wij op zoek naar een senior vergunningverlener op inhuurbasis voor 32 uur per week voor de periode van 3-6 maanden.



Kandidaatomschrijving
Als senior vergunningverlener op het gebied van APV en bijzondere wetten ben jij degene die de vergunningen verleent aan de aanvrager. Je behandelt de verzoeken van intake tot en met het opstellen van de beschikking. Het gaat hier voornamelijk om de vergunningen over evenementen, de drank- en horecawet en de winkeltijdenwet. Tevens coördineer je de uitvoeringstaken op het gebied van de vergunningverlening en draag je zorg voor de afstemming met toezicht en handhaving. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor de vergunningverleners.

Jouw taken bestaan natuurlijk niet alleen maar uit het verlenen van de vergunningen. Het behandelen van verzoeken om ontheffing zoals in art. 35 Drank- en Horecawet, geluidseisen en sluitingstijd gaat je goed af. Je geeft informatie over de bestaande procedures over wet- en regelgeving aan in- en externe partijen. Je levert input voor het op te stellen beleid, evalueert waar nodig en je analyseert en evalueert de evenementen die plaatsvinden. Je initieert en voert zelfstandig de overleggen over de veiligheid gedurende en rondom de evenementen. Verder onderhoud je de bestaande in- en externe relaties en breid je deze uit waar nodig.

Jij bent van nature een daadkrachtig en besluitvaardig persoon en gaat een confrontatie niet uit de weg. Je kan je besluit in heldere taal uitleggen en dit ook verantwoorden. Verder kom je met creatieve oplossingen, is samenwerken je op je lijf geschreven en kijk je verder dan waar nodig is. Flexibiliteit en proactiviteit zijn geen enkel probleem en je bent bereid om net dat stapje extra te zetten.

 

Eisen

Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.



Werkervaring vergunningverlening
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, als vergunningverlener op het gebied van APV, evenementen en de drank- en horecawet.
Referentie vereist


Gevraagde documenten

aanleveren bij offerte

-Motivatiebrief ( maximaal 1 A4)

aanleveren na gunning

-Kopie ID bewijs ( indien ZZP-er)

-VAR verklaring (indien ZZP'er)



Gunningscriteria

 
Weging prijsdeel: 25 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:45 %


Meerjarige werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar, als vergunningverlener op het gebied van APV, evenementen en de drank- en horecawet.

-3 t/m 4 jaar werkervaring (10 %)

-5 jaar of meer werkervaring (20 %)

Weging: 20 %



Automatiseringskennis

Op CV aantoonbare werkervaring met Key2vergunning van Centric.
Weging: 10 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden