Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 000578
 
Opdracht: Senior Pojectondersteuner, 36 u/w
 
Sluitingsdatum: 2016-03-07 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering), Management support
 
Provincie: Utrecht
 
Beschrijving:
02-05-2016
31-10-2016
ja, in overleg
36


 

De Dienst Informatie en Communicatie Technologie (ICT) is onderdeel van het Politiedienstencentrum (PDC) en is de organisatie voor de totstandkoming en continuïteit van de ICT. Zij zorgt voor de beschikbaarheid van de Informatievoorziening (IV) (waar nodig 24/7) en de gebruikersondersteuning.

Tevens ontwikkelt de dienst nieuwe functionaliteiten en is verantwoordelijk voor doorontwikkeling en het onderhoud van de bestaande IV-applicaties. Binnen de dienst ICT voert de sector PPI het IV project- en programmamanagement en Interimmanagement met als doel een goede samenwerking tussen de business en de diensten Informatiemanagement (IM) en ICT bij de uitvoering van projecten en programma's. Naast borging van de continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening voert de dienst regie op uitbestede services.

De sector PPI bestaat uit de teams: Project-, Programma- en Interim management, Projectondersteuners, Project en Programma Office en het Projectenbureau. De sector levert capaciteit voor het leiden van programma's en projecten binnen de Nationale politie. Deze programma's en projecten richten zich op de realisatie, invoering en ingebruikname van nieuwe of gewijzigde IV- en/of ICT-producten/diensten.



Ondersteunen in de uitvoering van diverse IV gerelateerde projecten.




De projectondersteuners zijn in een ondersteunende rol mede verantwoordelijk voor de realisatie van een complex (sterk organisatorisch) project op het terrein van informatievoorziening en dragen mede zorg voor de implementatie van de oplossingen.


-Assisteren van de programma-en projectmanagers bij het opstellen van programma- en projectplanningen en het bewaken daarvan;

-Voortgangsoverzichten verzamelen en afwijkingen signaleren en analyseren;

-De programma- en projectmanager assisteren bij het opzetten van de (financiële en algemene) projectadministratie en het bewaken daarvan;

-Periodieke programma- / projectrapportages samenstellen en rapportagetermijnen bewaken;

-Zorgdragen voor (centrale) projectarchivering met inachtneming van de richtlijnen hiervoor;

-Voorbereiden en notuleren programma-/ projectvergaderingen en het maken van verslagen en besluitenlijsten;

-Methodische ondersteuning geven voor Prince 2 aan programma- en projectmanagers;

-Zorgdragen voor de bewaking van de richtlijnen t.a.v. kwaliteitsmanagement voor de projecten/programma's;

-Zorgdragen voor de invulling en bewaking van de richtlijnen van risicomanagement voor de projecten/programma's;

-Bewaken en registreren resourcemanagement van de projecten/programma's;

-Overige administratieve werkzaamheden.




nvt



De projectondersteuners hebben contacten met de projectmanager, projectmedewerkers, medewerkers van andere lijnafdelingen, leveranciers van hard-/software, leveranciers van diensten.



Inzet in de projectorganisatie.


-Minimaal een afgeronde erkende 4 jarige HBO opleiding is een eis.

-Behaalde Prince2 foundation of practioner is een wens,

-IPMA certificering is een wens.



-In de afgelopen 8 jaar minimaal 5 jaar relevante ervaring als projectondersteuner binnen een ICT of IM gestuurde omgeving is een eis.

-In de afgelopen 2 jaar aantoonbare werkervaring met de Principal Toolbox is een eis

-In de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met één of meerdere van de projectmanagement methodieken Prince2, IPMA, P3O, CAPM, MSP, PMP is een wens.

-In de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar ervaring met projectadministratie, project financiën en rapportages is een wens.

In de afgelopen 5 jaar ervaring als projectondersteuner binnen de Politie organisatie is een wens.



Kerncompetenties:

-Organiseren

-Analyseren

-Samenwerken

-Communicatief vaardig

-Nauwkeurig



Tarief
Maximaal: € 77,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 02-05-2016 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 31-10-2016 voor 36 uur per week. Het contract kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.



Geheimhoudingsverklaring
Met het selecteren van de geheimhoudingsverklaring verklaart u dat de kandidaat deze gelezen en ondertekend heeft en uiterlijk kan toezenden bij het bevestigen van het intakegesprek.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen. Maakt u geen gebruik van bijgevoegde template zal uw bieding terzijde worden gelegd. Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen zal leiden tot uitsluiting.

Vul het Template Referentie (kern)competenties in voor het aanleveren van minimaal één referentie (niet ouder dan 5 jaar), aan de hand van de weergegeven (kern)competenties in de aanvraag te weten: Organiseren •Analyseren •Samenwerken •Communicatief vaardig •Nauwkeurig Verwijzing naar referenties die staan vermeld in het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Minimaal een afgeronde en erkende 4 jarige HBO opleiding is een eis. Een kopie van het behaalde examendiploma dient te worden bijgevoegd bij uw aanbieding. Het ontbreken van een kopie of een bewijs uit het diplomaregister leidt tot uitsluiting.
 


Inhoudelijke CV wensen
35 % In de afgelopen 5 jaar minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de projectmanagement methodieken Prince 2, IPMA, CAPM, MSP, PMP, P3O is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Benoem in het CV duidelijk bij welke organisatie met welke projectmethodiek er is gewerkt en van wanneer tot wanneer (dd-mm-jj / dd-mm-jj) deze ervaring is opgedaan. Score verdeling: Bij niet aangetoond of minder dan 1 jaar - 0/5 Bij 1 tot 2 jaar: 1/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5
35 % In de afgelopen 5 jaar minimaal 1 ervaring met projectadministratie, project financiën en rapportages is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Benoem in het CV duidelijk bij welke organisatie en van wanneer tot wanneer (dd-mm-jj / dd-mm-jj) deze ervaring is opgedaan. Score verdeling: Bij niet aangetoond of minder dan 1 jaar - 0/5 Bij 1 tot 2 jaar: 1/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5
10 % Een Prince 2 certificering Foundation of Practioner, is een wens en dient duidelijk te worden benoemd in het CV van de kandidaat. Het certificaat dient te worden bijgevoegd.
5 % IPMA certificering is een wens en dient duidelijk te zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Het certificaat dient te worden bijgevoegd.
5 % In de afgelopen 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen de Politie organisatie. Score verdeling: Bij niet aangetoond of minder dan 1 jaar - 0/5 Bij 1 tot 2 jaar: 1/5 Bij 2 jaar tot 3 jaar: 2/5 Bij 3 jaar tot 4 jaar: 3/5 Bij 4 jaar tot 5 jaar: 4/5 Bij 5 jaar of meer: 5/5
10 % In de afgelopen 2 jaar aantoonbare werkervaring met de Principal Toolbox is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Benoem hiertoe duidelijk de perioden en de gevraagde ervaring.


Planning
26-02-2016 00:00
29-02-2016 18:00
01-03-2016 23:59
07-03-2016 18:00
08-03-2016 00:00
Verwachte terugkoppeling 24-03-2016 23:59
 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden