Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: Functioneel Technisch Beheerder HRM administratie, 20 u/w
 
Sluitingsdatum: 2016-03-17 15:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Limburg
 
Beschrijving:

Opdrachtomschrijving

 
Wegens drukte en verschuiving van werkzaamheden door een langlopend project heeft gemeente behoefte aan ondersteuning van een zelfstandige, functioneel technisch beheerder voor 20 uur per week.


Werkzaamheden:
- Beheer aspecten inclusief onderhoud van de HRM administratie (PIMS en YouPP).
- Incidenten afhandelen, wijzigingen en problems.
- Contact en communicatie met klant en leverancier.
- Aanspreekpunt functionele vragen leverancier.
- Oplossend bezig met eigen applicatie, formulering en oplossing in samenspraak met de leverancier.
- Rapportages op de HRM administratie tabellen.



Kandidaatomschrijving
HBO niveau verkregen door opleiding of werkervaring.


Competentieprofiel:
- Communicatief vaardig mondeling en schriftelijk.
- Technisch en analytisch inzicht.
- Oplossend vermogen.
- Resultaatgericht.
- Goed kunnen luisteren.
- Snel tot de kern kunnen komen.
- Verbanden kunnen leggen.
- Pro-actieve werkhouding binnen de kaders van de opdracht.
- Zelfstandig.



Eisen

Werkervaring
Op CV aantoonbaar tenminste 1 jaar werkervaring, in de afgelopen 3 jaar, met functioneel beheer van een HRM administratie binnen een overheidsinstelling.


Opleiding
Op CV aantoonbaar tenminste een afgeronde HBO opleiding.


Opmaak
CV bestaat uit maximaal 4 pagina's enkelzijdig (incl. beschreven casus).


Startdatum
Op CV aangeven wanneer de gewenste/ mogelijke startdatum zou zijn vanuit kandidaat.


Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)

-Geldige VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Bewijs inschrijving KvK niet ouder dan 6 maanden (indien ZZP-er)


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:10 %


Gesprekkenronde

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:46 %


Beschrijving werkervaring
Beschrijf op CV een casus waarin je compact een situatie uit uw werkervaring weergeeft die het werken als beheerder met incidenten in verband weergeeft.
Weging:11 %


Applicaties
Op CV aantoonbare werkervaring in het werken met

Impromptu (5 %)

SQL Developer (10 %)

Serverapplicaties YouPP (PWE Browser, COBtool etc..) (15 %)

PIMS (20 %)

Impromptu én SQL Developer én Serverapplicaties YouPP (PWE Browser, COBtool etc..) én PIMS (25 %)

Weging:25 %


Randvoowaarden
Op CV aantoonbare werkervaring met Windows werkomgeving en/of VDI en/of TopDesk.

1 van bovenstaande (1 %)

2 van bovenstaande (2 %)

Alle bovenstaande (3 %)

Weging:3 %


Werkervaring
Op CV aantoonbaar tenminste 0,5 jaar werkervaring met het opzetten van query's in de taal SQL.
Weging:5 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden