Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: Frontoffice medewerker publiekszaken, 16 u/w
 
Sluitingsdatum: 2016-03-24 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, Management support
 
Provincie: Flevoland
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 25-5-2016
Voltooiing opdracht: 6-9-2016
Optie verlenging: 3 x 1 maanden
Vakgebied: Burger- & Publiekszaken
Uren: 16 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 


Kandidaatomschrijving

Competenties
Je bent een klantgerichte frontoffice medewerker, die als geen ander de klantvraag weet te onderkennen en onze klanten efficiënt en servicegericht weet te helpen aan de vele multidisciplinaire producten en diensten van de gemeente binnen het themagebied burgerzaken. Wij zijn op zoek naar een collega met een flexibele instelling, die stressbestendig is en weet wat het is om een zorgvuldige en integere werkwijze te combineren met de noodzakelijke handelingssnelheid die vereist is in het centrum van de publieke dienstverlening.


De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
- Organiseren en plannen
- Communicatieve vaardigheden
- Zelfstandig kunnen werken
- Zorgvuldig
- Stressbestendig
- Flexibel


Eisen

Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde MBO Opleiding.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar als frontoffice medewerker Burger- en/of Publiekszaken binnen een gemeente.
Referentie vereist


Systeemkennis
Op CV aantoonbaar minimaal 0,5 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 2 jaar met Key2Burgerzaken.


Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde Basisopleiding Publiekszaken (BOP), dan wel Basisopleiding Burgerzaken (BOBZ).


Gevraagde documenten

aanleveren bij offerte

-Motivatiebrief


aanleveren na gunning

-VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)

-VOG



Gunningscriteria
Weging prijsdeel:20 %


Gesprekkenronde

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:50 %


Meerjarige werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar als frontoffice medewerker Burger- en/of Publiekszaken binnen een gemeente.

-2 t/m 3 jaar werkervaring (10 %)

-4 t/m 5 jaar werkervaring (20 %)

-6 jaar of meer werkervaring (30 %)

Weging:30 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden