Opdrachtinformatie
Startdatum |
21-3-2016 |
Einddatum |
21-9-2016 |
Optie tot verlenging |
j |
|
26 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
Aanvraagreden opmerkingen |
Functietitel: Baliemedewerker Burgerzaken.
Startdatum: per direct.
Duur: minimaal zes maanden
Functiebeschrijving:
Minimaal vijf jaar ervaring op gebied van Burgerzaken met volgend takenpakket:
aanvragen en uitreiken documenten, |
Minimaal vijf jaar ervaring op gebied van Burgerzaken en meer specifiek adresonderzoek. Je hebt de opleiding BOBZ / BOP gedaan en hebt bij voorkeur kennis van IZRM.
Takenpakket:
-Je stelt op basis van meldingen van burgers en instanties onderzoeken in naar juiste inschrijvingen van personen, verzamelt daartoe gegevens, schrijft burgers en instanties aan, bereidt besluitvorming voor en neemt besluiten;
-Je doet onderzoek naar leegstaande en overbewoond zijnde panden;
-Je verwerkt de onderzoeken en besluiten in de BRP;
-Je draagt zorg voor en beoordeelt of personen in aanmerking komen voor inschrijving op een briefadres en doet onderzoek naar de actualiteit hiervan;
-Je zorgt voor de afwikkeling van correctieverzoeken;
-Je zorgt voor het beheer (actualiteit, wijzigen en opvoeren) van de in het BRP opgenomen pandaantekening;
-Je onderhoud in- en externe contacten (huis van bewaring, verhuurders van panden, gemeentelijke afdelingen) in verband met inschrijvingen;
-Je geeft mede uitvoering aan de huisbezoeken onrechtmatige bewoning;
Uren: 28-36
Startdatum: per direct.
|